پیروزی ارزشمند یوونتوس در لیگ ایتالیا
یوونتوس موفق شد در خانه پالرمو صاحب بردی ارزشمند در لیگ ایتالیا شود.

یوونتوس(Juventus) در ورزشگاه رنزو باربرا به مصاف تیم سختکوش پالرمو(Palermo) رفت و در نهایت با یک گل برابر این تیم به برتری رسید تا 3 امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

بازی آرام و متعادل شروع شد. در 10 دقیقه‌ ابتدایی بیشتر شاهد یک نمایش خشن از سوی هر دو تیم بودیم و در 8 دقیقه اول بازی 3 کارت زرد از جیب داور خارج شد که نشان دهنده‌ خشونت بالای بازی بود. تنها مانژوکیچ(Mario Mandžukić) بود که در 20 دقیقه نخست این دیدار صاحب یکی دو موقعیت برای گلزنی شد که این فرصت‌ها از دست رفت.

نتیجه‌ تلاش دو تیم در نیمه‌ اول یک تساوی بدون گل با کمترین موقعیت گل بود که باعث شد دو تیم بدون گل به رختکن بروند. در ابتدا نیمه دوم و در دقیقه 49 گالدانیگا(Edoardo Goldaniga) مدافع پالرمو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در این صحنه توپ دنی آلوس(Dani Alves) به این بازیکن اصابت کرد و وارد دروازه شد تا یووه پیش بیفتد و تا پایان نیز از این گل خود مراقبت کند و پیروز دیدار لقب گیرد.

در دقایقی از بازی این تیم پالرمو بود که یوونتوس را به شدت تحت فشار گذاشته بود و اجازه هیچ فعالیتی به یوونتوسی‌ها نمی‌داد. با این حال یووه بر بازی مسلط شد و توانست بازی را به خوبی کنترل کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir