تساوی رئال مادرید برابر دورتموند و برتری یوونتوس با 4 گل
دیدار حساس دورتموند و رئال مادرید در آلمان برنده نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و یوونتوس در کرواسی با چهار گل توانست به برتری برسد.

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی دو تیم مدعی دورتموند(Borussia Dortmund) و رئال مادرید(Real Madrid) برابر هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سومین تساوی پی در پی رئال با زیدان(Zinedine Zidane) ثبت شود.

گروه E

زسکا صفر – تاتنهام یک

موناکو یک – بایرلورکوزن یک

تاتنهام(Tottenham Hotspur) توانست شکست در هفته نخست را جبران کند و با تک گل سون هیونگ مین(Son Heung-min) مهاجم کره‌ای دروازه زسکا(CSKA Moscow) را باز کرد و به اولین 3 امتیاز خود در این فصل لیگ قهرمانان دست یافت. این مهاجم کره‌ای به تیم ملی کشورش برای دو بازی با قطر و ایران در انتخابی جام جهانی دعوت شده است.

در دیگر دیدار بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) با گل چیچاریتو(Javier Hernández) تا دقایق پایانی موناکو(AS Monaco) را شکست داده بود ولی گلیک(Kamil Glik) در واپسین دقایق دروازه لورکوزن را باز کرد تا دو تیم به تساوی برسند.

گروه F

بروسیا دورتموند 2 –رئال مادرید 2

اسپورتینگ 2 – لژیا ورشو صفر

رئال مادرید بعد از دو تساوی در لالیگا برابر دو تیم زردپوش ویارئال(Villarreal) و لاس پالماس(Las Palmas) به دیدار بروسیا دورتموند تیم زردپوش آلمان رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) در دقیقه 17 با هوشیاری خود توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه نمایش متزلزل رئالی‌ها در خط دفاع باعث شد تا یکی دو موقعیت جدی برای دورتموند ایجاد شود تا اینکه اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) روی تعلل واران(Raphaël Varane) و ناواس(Keylor Navas) توانست در دقیقه 43 گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم رونالدو این بار در نقش سازنده ظاهر شد. سانتر زیبای او به دهانه دروازه در دقیقه 68 با دخالت بنزما(Karim Benzema) همراه شد و واران توانست اشتباه خود را جبران کند و دروازه دورتموند را باز کند. بعد از این گل نیز آندره شورله(André Schürrle) توانست گل تساوی را وارد دروازه رئال مادرید کند و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در دیگر دیدار اسپورتینگ لیسبون(Sporting Clube de Portugal) توانست دومین باخت پیاپی را به نماینده لهستان تحمیل کند و با دو گل این تیم را شکست دهد. برایان رویز(Bryan Ruiz) و باس دوست(Bas Dost) گل های این دیدار را به ثمر رساندند.

گروه G

لسترسیتی یک – پورتو صفر

کپنهاگن 4 – بروخه صفر

دومین دیدار تاریخ لسترسیتی(Leicester City) در لیگ قهرمانان نیز با دومین برد این تیم همراه بود و این بار شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) موفق شدند در خانه با یک گل پورتو(Porto) را که ایکر کاسیاس(Iker Casillas) را در دروازه داشت شکست دهند. اسلام سلیمانی(Islam Slimani) خرید موفق لستر تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم کپنهاگن(Copenhagen) و بروخه(Club Brugge) که شانس زیادی برای صعود ندارند برابر هم به میدان رفتند که نماینده دانمارک با 4 گل به برتری رسید.

گروه H

دیناموزاگرب صفر – یوونتوس 4

سویا یک – لیون صفر

یوونتوس(Juventus) در دومین دیدار خود در زاگرب توانست بهترین تیم فوتبال کرواسی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. بازی با برتری کامل یووه آغاز شد و این تیم توانست بازی یک طرفه را برابر دینامو زاگرب(Dinamo Zagreb) به نمایش بگذارد.

میرالم پیانیچ(Miralem Pjanić) در همان اوایل مسابقه خیال یووه را راحت کرد و اولین گل یووه در این فصل لیگ قهرمانان را وارد دروازه دینامو زاگرب کرد. در ادامه نیز هیگواین(Gonzalo Higuaín) بار دیگر ارزش های خودش را به نمایش گذاشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این پنحمین گل هیگواین برای یوونتوس در این فصل بود.

در نهایت پائولو دیبالا(Paulo Dybala) موفق شد در دقیقه 57 با شوتی بسیار زیبا اولین گل خود در این فصل را برای یوونتوس به ثمر برساند. این پایان کار نبود و سمپر(Adrian Šemper) در دقیقه 86 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و این دیدار با برتری 4 بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه سویا(Sevilla) در خانه به دیدار لیون(Olympique Lyonnais) رفت و با یک گل به برتری رسید. 'ویسام' در اوایل نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد. همچنین ویتو(Luciano Vietto) نیز یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir