پیروزی اتلتیکو مادرید با درخشش فرانسوی‌ها
اتلتیکو مادرید با گلزنی مهاجمان فرانسوی اش والنسیا را شکست داد.

هفته هفتم لالیگا اسپانیا یکشنبه پیگیری شد. در نخستین بازی اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) به مصاف والنسیا(Valencia) رفت و با یک گل پیروز این میدان شد و به صورت موقت با 15 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

در نیمه نخست تیم مادریدی بیشتر از میزبان حمله کرد و والنسیا به دنبال فرصتی بود تا از طریق ضدحمله دروازه اتلتیکو را باز کند. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه() تا دقیقه 25 تنها یک بار خطر ساز شدند که دیگو آلاوس(Diego Alves) شوت گریزمان(Antoine Griezmann) را دفع کرد و مانع از گلزنی مهاجم فرانسوی شد.

در دقایق پایانی این نیمه داور یک پنالتی به نفع تیم مهمان اعلام کرد، اما گریزمان نتوانست از این فرصت استفاده کند و با درخشش دروازه بان والنسیا توپ درون دروازه قرار نگرفت. آلوس هجدهمین پنالتی اش را در لالیگا مهار کرد. او هفته گذشته نیز با مهار هفدهمین پنالتی توانست رکورد آندونی زوبی زارتا(Andoni Zubizarreta) افسانه ای را بشکند. گریزمان هفته گذشته در لیگ قهرمانان نیز یک پنالتی را برابر بایرن مونیخ(Bayern Munich) از دست داده بود.

تیم مهمان در نیمه دوم شروع بهتری داشت و توانست چند حمله را روی دروازه اتلتیکو ایجاد کند، اما تعویض های سیمئونه باعث شد اتلتیکو به گل دست پیدا کند. فرناندو تورس(Fernando Torres) با پاس کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) در موقعیت خوبی قرار گرفت و مهاجم اسپانیایی به سمت دروازه شوت کرد، اما آلوس باز هم مانع باز شدن دروزاه شد، توپ دفع شده به کوین گامیرو(Kévin Gameiro) رسید، سپس مهاجم فرانسوی به هموطنش گریزمان پاس داد و گریزمان توانست آن را تبدیل به گل کند و با 6 گل در صدر برترین گلزنان لالیگا قرار بگیرد.

در ادامه یک پنالتی نصیب مادریدی ها شد، اما باز هم دروازه بان والنسیا مانع عبور توپ از خط دروازه شد. والنسیا در دقایق پایانی چند فرصت داشت، اما نتوانست از آن بهره ببرد. در نهایت در دقیقه آخر بازی گامیرو برای دومین بار دروزاه میزبان را باز کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir