لیونل مسی نتوانست در بازی برزیل و آرژانتین خوش بدرخشد
در بازی امروز، لیونل مسی نتوانست خوش بدرخشد و پس از یک نیمه اول تقریبا خوب، در نیمه دوم محو شد و بازی او همچون دیگر آرژانتینی ها زیر سایه بازی هجومی برزیل قرار گرفت.

خاموشی مسی در شروع رویایی سامپائولی

لیونل مسی در پیروزی 1-0 آرژانتین برابر برزیل، روز آرامی را سپری کرد.آرژانتین در سوپرکلاسیکوی فوتبال دنیا موفق شد با تک گل مرکادو بر برزبل غلبه کرده تا خورخه سامپائولی یک شروع رویایی در آلبی سلسته داشته باشد. سرمربی سابق شیلی و سویا که جانشین بائوسا شده، امروز  به اولین برد خود با آلبی سلسته دست یافت و به نوعی انتقام شکست 3-0 ماه نوامبر آرژانتین از سلسائو را نیز گرفت. 

 01203984.jpg

 در بازی امروز، لیونل مسی نتوانست خوش بدرخشد و پس از یک نیمه اول تقریبا خوب، در نیمه دوم محو شد و بازی او همچون دیگر آرژانتینی ها زیر سایه بازی هجومی برزیل قرار گرفت، هرچند که در نهایت تک گل دقیقه 44 مرکادو حفظ شد و برزیل مزد بازی برتر خود را نگرفت.

01203981.jpg

01203982.jpg

01203964.jpg

01203983.jpg

01203962.jpg

بازی امروز یک بار دیگر نشان داد که آرژانتین برای بازگرداندن شادابی به مسی و ایجاد یک محیط مناسب برای این فوق ستاره، مشکلاتی اساسی دارد و حتی حضور دیبالا در کنار مسی هم نتوانست کمک کند او درخششی که در بارسا دارد را در تیم ملی کشورش تکرار کند.

سامپائولی همانطور که در نشست های خبری اخیرش گفته، قصد دارد تاکتیک هایش را حول محور مسی آرایش دهد و کاری کند که مسی در تیم ملی نیز همچون بارسلونا در قامت یک فوق ستاره ظاهر شود. پس از رساندن آلبی سلسته بحران زده به جام جهانی 2018، مهمترین ماموریت سامپائولی، اتخاذ تاکتیکی خواهد بود که در آن مسی بتواند از تمام توانایی هایش در زمین بهره ببرد و آرژانتین را پس از سال 1986 به قهرمانی جهان رهنمون کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com