5 انتقال مهم در لیگ های اروپایی كه بايد منتظر رخ دادنش بود
هنوز در بازار نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های اروپایی باید  منتظر جابه‌جایی 5 بازیکن باشیم.

انتقال هایی که به زودی انجام می شود

هنوز در بازار نقل‌و‌انتقالات منتظر جابه‌جایی 5 بازیکن هستیم.هر روز كه از تابستان داغ 2017 می‌گذرد، بازار نقل و انتقالات هم با حرارت بیشتری دنبال می‌شود. با وجود جابه‌جایی‌هایی كه تا اینجای كار صورت گرفته اما هنوز شكارهای مهمی در بازار وجود دارند كه وضعیت‌شان مشخص نیست. تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات باید منتظر جابه‌جایی این چند بازیكن بود.

ویرجیل فان دایك به لیورپول

لیورپول عزم خود را جزم كرده تا هرطور كه شده مدافع 26 ساله ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد. آنها بدون توجه به مخالفت باشگاه ساوتهمپتون اما پیگیری‌های خود را ادامه دادند تا از طریقی دیگر به هدف خود برسند. فان دایك كه از همان ابتدای تابستان ‌ساز جدایی را كوك كرده بود، در اردوی پیش‌فصل ساوتهمپتون در فرانسه حضور پیدا نكرد و تمریناتش را به صورت انفرادی انجام داد تا نشان دهد بعید است در این تیم ماندنی شود. بنابراین اگر دو طرف از نظر مسائل مالی به توافق برسند تا چند روز آینده باید منتظر عملی شدن این انتقال بود.

ایوان پریشیچ به منچستریونایتد

منچستریونایتد قبل از سفر به آمریكا در حال نهایی كردن انتقال هافبك كروات اینتر بود اما عدم توافق بر سر قیمت ایوان پریشیچ همه چیز را به هم زد. اینتری‌ها برای فروش بازیكن 28 ساله خود مبلغ 48 میلیون پوند را طلب كرده بودند كه این رقم مورد موافقت یونایتدی‌ها واقع نشد. ژوزه مورینیو كه در این تابستان 148 میلیون پوند برای 3 بازیكن بودجه خرج كرد، می‌خواهد پول كمتری برای پریشیچ بپردازد. اگر یونایتد نتواند اینتر را راضی كند، احتمال اینكه آنتونی مارسیال را به طور قرضی به نرآتزوری تحویل دهد، وجود دارد.

گیلفی سیگوردسن به اورتون

بعد از درخشش در یورو 2016 و فصل موفقیت‌آمیزی كه در سوآنزی سپری كرد، اكنون نوبت یك تغییر بهتر برای اوست. این تغییر بهتر، بازی در اورتون تازه متمول شده است. مطرح شدن رقم 50 میلیون پوندی برای سیگوردسن اگرچه شاید زیاد باشد اما نمی‌تواند مانع انتقال او به گودیسون پارك شود چرا كه اورتون در حال حاضر از بودجه فراوانی برای خرج در بازار برخوردار است.

ریاض محرز به رم

بهترین بازیكن فصل 2016-2015 لیگ برتر انگلیس می‌توانست همان‌موقع به یكی از پیشنهادات خوب خود پاسخ مثبت دهد اما ترجیح داد با لستر حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه كند. ریاض محرز امسال اما پیش از اتمام فصل تأكید كرد كه در تابستان از كینگ‌پاور می‌رود. به جز آرسنال و تاتنهام كه دنبال این بازیكن الجزایری هستند، رم هم خواهان جذب محرز است و پیگیر نهایی كردن این انتقال 31 میلیون پوندی می‌باشد. ریاض می‌تواند جای خالی محمد صلاح كه به لیورپول رفت را در جالوروسی پر كند.

دیگو كاستا به اتلتیكومادرید

پس از اینكه آنتونیو كونته شخصاً به دیگو كاستا اعلام كرد اجازه ندارد با تیم اصلی چلسی در كوبهام تمرین كند، داستان این مهاجم برزیلی با آبی‌های لندن به انتها رسید. كاستا برای جدایی دو گزینه در پیش دارد. اولی میلان و دومی بازگشت به اتلتیكومادرید. با توجه به اینكه میلان در لیگ اروپاست و اتلتیكو در لیگ قهرمانان، به احتمال زیاد دیگو تیم سابقش را انتخاب خواهد كرد. اگرچه كه به دلیل محرومیت تشك‌سازان از نقل و انتقالات، كاستا باید تا ژانویه بیرون بنشیند و این ریسك را بپذیرد..


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی