نتایج هفته اول لیگ قهرمانان اروپا: پیروزی تیم های مدعی
هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی قاطعانه تیم های مدعی آغاز شد.

نتایج هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان با برگزاری ۸ بازی در گروه های اول تا چهارم آغاز شد.

در گروه اول تیم منچستریونایتد با گل های فلاینی (دقیقه ۳۵) ، لوکاکو (دقیقه ۵۳) و رشفورد (دقیقه ۸۴) موفق شد در خانه مقابل بازل پیروز شود. شیرینی این پیروزی با مصدومیت پل پوگبا در نیمه اول برای مورینیو کاسته شد. تیم زسکا مسکو هم با نتیجه ۱-۲ به پیروزی ارزشمند مقابل بنفیکا دست یافت.


در گروه دوم تیم بایرن مونیخ با گل های لواندوفسکی (دقیقه ۱۲ پنالتی)، تیاگو (دقیقه ۶۵) و کیمیش (دقیقه ۹۰) در آلیانز آرنا مقابل اندرلخت بلژیک پیروز شد. تیم مهمان از دقیقه ۱۰ بازی را ده نفره دنبال می کرد. تیم پاریسن ژرمن با گل های نیمار (دقیقه ۱۹)، امباپه (دقیقه ۳۴)، کاوانی (دقیقه ۴۰ پنالتی و دقیقه ۸۵) و لوستیگ (دقیقه ۸۳ گل به خودی) در خانه سلتیک به پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.


در گروه سوم دیدار تیم های آ اس رم و اتلتیکو مادرید که در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم چلسی هم با ۶ گل در استمفوردبریج مقابل قره باغ به پیروزی رسید. پدرو (دقیقه ۵)، زاپاکاستا (دقیقه ۳۰)، آزپیلیکوئتا (دقیقه ۵۵)، باکایوکو (دقیقه ۷۱)، باتشوایی (دقیقه ۷۶ و ۸۲) برای آبی پوشان لندن گلزنی کردند.


در گروه چهارم تیم بارسلونا با گل های مسی (دقایق ۴۵ و ۶۹) و راکیتیچ (دقیقه ۵۶) به پیروزی پر گل مقابل یوونتوس دست یافت و اسپورتینگ لیسبون با نتیجه ۲-۳ مقابل المپیاکوس پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir