تحقیر شدن رئال مادرید توسط بارسلونا با 5 گل!!
بازی تیم های بارسلونا و رئال مادرید با شکست سنگین کهکشانی ها همراه شد

شکست سنگین رئال مادرید مقابل بارسلونا

از ساعت 18:45 امروز در ورزشگاه نیوکمپ تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید ال‌کلاسیکو رفت فوتبال اسپانیا را برگزار کردند که در نهایت شاگردان ارنستو والورده موفق به کسب یک پیروزی دیگر برابر حریف دیرینه خود شدند.

این بازی تحت تاثیر نبود کریس رونالدو و لیونل مسی برگزار می‌شد. رونالدو که ابتدای فصل رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و در سمت مقابل مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه دست در بازی حضور نداشت. یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی دوربین‌های زوم روی صورت جولن لوپتگی سرمربی رئال‌مادرید بود. لوپتگی که یک روز پیش از اولین بازی اسپانیا در جام‌جهانی 2018 ماتادورها را ترک کرد و با رئال قرارداد بست، از ابتدای فصل اصلا عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم نداشته و هرروز زمزمه اخراج شدنش بیشتر از روز قبل به گوش می‌رسد.

بازی در نیوکمپ با حملات بارسلونا شروع شد. در دقیقه فیلیپ کوتینیو برزیلی اولین گل بازی و اولین گل خودش در ال‌کلاسیکو را به ثمر رساند. بعد از این گل بارسا و لوئیز سوارز 20 دقیقه زمان نیاز داشتند تا دوباره دروازه کورتوا را باز کنند. مهاجم اروگوئه‌ای بارسا این بار از روی نقطه پنالتی گل زد. پنالتی بارسا در حالی توسط داور بازی اعلام شد که او با کمک از VAR این پنالتی را اعلام کرد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه 2-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم لوپتگی با انجام یک تعویض تیمش را دگرگون کرد. لوکاس واسکز در شروع نیمه به بازی آمد و در بدو ورودش پایه گذار تنها گل رئال بود که توسط مارسلو به ثمر رسید. بعد این گل رئال نزدیک به 10 دقیقه طوفانی بازی کرد و حتی توپ را به تیر دروازه هم کوبید. در ادامه اما دوباره روند بازی مثل قبل شد و بارسا بازی را در اختیار گرفت.

تا اینکه سوارز در دقیقه 75 یکبار دیگر دروازه را باز و نتیجه بازی را 3-1 کرد. 8 دقیقه بعد این گل سوارز برای بار سوم گل زد. او با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه کورتوا را باز کرد تا در غیاب مسی ستاره بی بدیل بارسا در ال‌کلاسیکو باشد. سوارز در این بازی تعداد گل‌های زده خودش در تاریخ ال‌کلاسیکو را به 9 رساند.

بعد از گل چهارم بارسا، رئالی‌ها کاری از دست‌شان بر نیامد. آنها حتی نتوانستند نتیجه را 4-1 نگه دارند. در دقیقه 87 بازی آرتور ویدال هم مثل کوتینیو برای اولین بار در ال‌کلاسیکو گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 5-1 به پایان برسد. بعد این باخت سنگین باید منتظر ماند و دید عکس‌العمل فلورنتینو پرز نسبت به ادامه حضور لوپتگی در رئال چه خواهد بود؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir