رونالدو به جدایی سرمربی یوونتوس واکنش نشان داد + عکس
رونالدو متنی اینگونه برای آلگری در صفحه خود منتشر کرده است :

واکنش رونالدو به جدایی سرمربی یوونتوس

بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان با شکست برابر آژاکس، شایعات در مورد آینده آلگری به اوج رسید و در نهایت چند روز قبل باشگاه ایتالیایی اعلام کرد همکاری آنها بعد از 5 سال به پایان رسیده است. در طول فصل اخباری در مورد اختلاف بین رونالدو و آلگری منتشر شده بود اما اسپورت مدیاست مدعی شد رونالدو بعد از شنیدن خبر جدایی آلگری در تمرین به همبازیانش گفته این هفته و در آخرین دیدار یوونتوس در سری آ برابر آتالانتا که مصادف با جدایی آلگری می شود، برای این سرمربی بازی کنند تا آلگری با کسب یک پیروزی دیگر از یوونتوس جدا شود.

این در شرایطی است که نشریات امروز ایتالیا اخباری در مورد نقش رونالدو در جدایی آلگری منتشر کرده اند اما به نظر می رسد ستاره پرتغالی علاقمند است خداحافظی دوستانه ای با اولین سرمربی خود در یوونتوس داشته باشد.

همچنین رونالدو متنی اینگونه برای آلگری در صفحه خود منتشر کرده است: "ممنون آقای الگری، یک سال کار کردن با تو بسیار شیرین بود و شما هم یک انسان و هم یک سرمربی بزرگ هستید."

سرمربی بعدی یوونتوس به زودی معرفی خواهد شد و رونالدو امیدوار است سرمربی جدید اندیشه هایی هجومی داشته و در فصل بعد یوونتوس در لیگ قهرمانان به موفقیت دست پیدا کند.


ronaldo.jpg

گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع : varze3.com