صعود غول ها در لیگ قهرمانان اروپا
تیم‌های یوونتوس، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کردند. این سه تیم موفق شدند رقبای خود را شکست دهند

نتایج بازی های لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهرهای مختلف این قاره برگزار شد. در گروه A رقابت ها تیم پاریسن ژرمن با یک گل کلوب بروژ را شکست داد و با 12 امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کرد. تیم رئال هم با 6 گل گالاتاسرای ترکیه را در هم کوبید تا 7 امتیازی شود و تا حدودی شانس خود را برای صعود قطعی کند.

در گروه B رقابت ها تیم بایرن موفق شد با دو گل المپیاکوس را کست دهد. تاتنهام هم با 4 گل در خانه ستاره سرخ بلگراد به برتری رسید. در این گروه بایرن با 12 امتیاز صعود کرد و تاتنهام هم با کسب 7 امتیاز شانس خود را بسیار افزایش داد.

در گروه سوم بازی ها دیناموزاگرب و شاختار در یک بازی پرگل به تساوی سه بر سه رسیدند. سیتی هم در زمین آتالانتا ایتالیا با این تیم یک بر یک کرد. شاگردان گواردیولا در این گروه با کسب 10 امتیاز صدرنشین هستند و تا حدود زیادی صعودشان را قطعی کرده اند. شاختار و دینامو هم با 5 امتیاز رقابت سنگینی برای کسب رده دومی دارند.

در گروه چهارم هم یووه موفق شد در زمین لوکوموتیو مسکو دو بر یک برنده شود. در این بازی رونالدو ضربه ای زد که توپ از در آستانه رد شدن از خط دروازه بود که همبازی او یعنی آرون رمزی هم ضربه ای به آن زد تا گل به نام کریس ثبت نشود. رونالدو بعد از این اتفاق شاکی به نظر می رسید. او از تعویض خود در دقیقه 82 مسابقه هم ناراحت شد. بایرلورکوزن هم موفق شد تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید را دو بر یک شکست دهد. در این گروه یووه با 10 امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو هم با 7 امتیاز در تعقیب آنهاست. یووه صعود خود را قطعی کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir