زلاتان سیاه جانشین سوارز در بارسلونا؟
بارسلونا قصد دارد الکساندر ایساک مهاجم جوان و سوئدی سوسیداد را جانشین لوئیس سوارز کند ولی این انتقال به سادگی میسر نخواهد شد

زلاتان سیاه جانشین سوارز در بارسلونا می شود؟

بارسلونا به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 است. لوئیس سوارز ستاره گرانقیمت این باشگاه روز گذشته با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی اتلتیکو رسما به این باشگاه پیوست.

بارسا برای جانشین او گزینه هایی چون ممفیس دیپای و لائوتاور مارتینز را مدنظر دارد اما جذب هر کدام دشواری های خاص خود را دارد. اینتر تحت هیچ شرایطی تمایلی برای از دست دادن لائوتارو ندارد ضمن اینکه رقم انتقال و دستمزد این بازیکن هم بالاست.

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که سران بارسا الکساندر ایساک مهاجم 21 ساله سوئدی سوسیداد را نیز مدنظر دارند. بازیکنی که زمانی مورد توجه رئال بود ولی در 17 سالگی راهی دورتموند شد و از سال گذشته برای سوسیداد بازی می کند.

او را به سبب سرعت، قامت بلند و قدرت و تکنیک مناسبش با زلاتان مقایسه می کنند و فصل گذشته در یک چهارم نهایی کوپا دل ری، نمایش درخشانی در برنابئو برابر رئال مادرید داشت و ستاره تیمش در برتری 3-4 سوسیداد بود.

او حتی قبل از ورود رونالد کومان به عنوان مربی بارسا توسط بارسلونا تحت نظر قرار داشت و حالا این نگاه ها جدی تر شده است.

حالا حضور هنریک لارسون سوئدی به عنوان دستیار رونالد کومان و کسی که سال 2006 یکی از عوامل قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ بود نیز مزید بر علت شده تا توجهات به ایساک بیشتر شود.

ایساک فصل گذشته در 44 بازی در همه رقابت ها 16 گل زد که 9 تایش در لالیگا بود و سه پاس گل نیز داد. سوسیداد حاضر به از دست دادن او نیست و رقم فسخش نیز 70 میلیون یورو است که همین کار جذب او را دشوار کرده است.

بارسا زمستان گذشته نیز قصد جذب ایساک را داشت ولی سوسیداد حاضر به مذاکره نشد.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منلع: varzesh3.com