قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید تمدید شد
کریم بنزما قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با رئال مادرید تمدید کرد

تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید

روز گذشته برخی منابع مدعی شدند که رئال مادرید با کریم بنزما برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و دقایقی پیش این اتفاق به شکل رسمی رخ داد و ستاره فرانسوی قرارداد جدیدی تا سال 2023 با لوس بلانکوس به امضا رساند.

این تمدید قرارداد پاداش ویژه ای برای کریم بنزما محسوب می شود که در سه فصل گذشته و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو بخش زیادی از بار هجومی رئال مادرید را به دوش کشیده است. البته این عملکرد حاصل تلاش خود بنزما نیز بوده است چرا که او به شدت از خودش مراقبت می کند و گزارش ها حاکی از آن است که جزو فعال ترین افراد در تمرینات تیم محسوب می شود.

بنزما یکی از سه کهکشانی بود که فلورنتینو پرز در سال 2009 به همراه کریستیانو و کاکا به خدمت گرفت و با آنها آغاز دوره جدید ریاست خود در رئال مادرید را جشن گرفت. همچنین بر اساس ادعای برخی منابع از جمله اکیپ فلورنتینو پرز که از رابطه فوق العاده خوبی با کریم بنزما برخوردار است دوست دارد که ستاره فرانسوی در رئال مادرید بازنشسته شود.

گفتی است بنزما سیزدهمین فصل خود را در رئال مادرید را آغاز کرده است. او 560 بازی انجام داده است که شامل این موارد است: 384 بازی لیگ، 111 حضور در لیگ قهرمانان، 44 مسابقه در کوپا دل ری، 9 بازی در سوپرجام اسپانیا، 8 بازی در جام باشگاه های جهان و 4 حضور در سوپرجام اروپا.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com