اسکوچیچ
"دراگان اسکوچیچ" از بازی بازیکنانش راضی نیست و معتقد است ملوان باید جاه‌طلبانه‌تر بازی می‌کرد.
سرمربی ملوان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: ما 30 دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم اما در روزی که یک بازیکن بیشتر داشتیم نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و این برای ما اصلا مناسب نیست. بازیکنان من امروز جاه‌طلب نبودند.

وی در ادامه گفت: شاید اشتباه من بود که نتوانستم به اندازه‌ی کافی جاه‌طلبی را به بازیکنانم انتقال دهم. من برای پرسپولیس احترام قائلم اما در زندگی‌ام هیچ زمانی نمی‌ترسم اما سعی می‌کنم دفعه بعد تیمی را بگیرم که جاه‌طلبی بیشتری داشته باشد.

اسکوچیچ افزود: من همیشه درباره بازی جوانمردانه صادق هستم. من از شما می‌پرسم اگر این شرایط برعکس بود پرسپولیس توپ را به بیرون می‌زد؟ من همیشه به فیرپلی اعتقاد دارم اما آنها توپ را ندادند در حالی که ما توپ را بیرون زدیم؛ این نشان می‌دهد که ما جاه‌طلب نبودیم. آنالیزور ما قبل از بازی به من گفته بود که پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کند.

سرمربی ملوان گفت: من گفتم تیمی را می‌بندم که با شهامت وارد میدان شود نه این‌که بترسد. ما همان‌طور که برای پرسپولیس احترام قائلیم باید از یک یار بیشتری که در اختیار داشتیم استفاده می‌کردیم و نتیجه دیگری رقم می زدیم. من سعی می‌کنم همیشه بازیکنانی داشته باشم که شهامت بیشتری داشته باشند، نه این‌که وقتی یک یار بیشتر داریم تازه منتظر بمانند که اتفاقی بیفتد. من از بازیکنانم خیلی ناراحت هستم. پرسپولیسی‌ها با یک بازیکن کمتر بازی را بردند.

اسکوچیچ درباره داوری اظهار کرد: من هیچ وقت درباره داوری حرف نمی‌زنم. فقط فکر می‌کنم خوب باشد که این داور را به لیگ انگلیس بفرستیم؛ چرا که آن‌جا مردانه بازی می‌کنند. داور کار خودش را انجام می‌دهد، ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم اما از بازیکنانم راضی نیستم.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم. این بازی را پرسپولیس برد. من باید پاسخگوی نتایج باشم. برای من فقط برد، مساوی و باخت مهم است. کسی از من نمی‌پرسد چگونه باختی. باید مشکل تیم را پیدا کنم. موافق نیستم که بازیکن تمام‌کننده خوب نداریم بلکه من با رفتار بازیکنانم مشکل دارم. سعی می‌کنم ذهنیت آنها را عوض کنم. من تفکر و ذهنیت دیگری دارم و باید این را به بازیکنان انتقال دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پرسپولیس 10نفره ملوان را شکست داد
گل فرهاد مجیدی به داماش+ ویدئو
دو سال از پرواز "معصوم" فوتسال ایران گذشت+ تصاویر
برنامه هفته نخست لیگ برتر انگلیس
بسکتبالیست ایرانی به لیگ هلند پیوست