نبرد ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا
پس از پرسپولیس و فولاد نوبت به نفت و تراکتورسازی رسیده که با حریفان عربستانی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا دیدار کنند.

در ادامه دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تراکتورسازی و نفت تهران به مصاف حریفانی از عربستان می‌روند.

* نفت- الشباب عربستان

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا چهارشنبه بیست و هفتم اسفند به مصاف الشباب عربستان می‌رود.

این تیم تاکنون یک باخت و یک تساوی را کسب کرده است و وضعیت چندان مطلوبی در جدول گروهش ندارد. هر چند که تساوی این تیم برابر العین امارات با توجه به تفاوت فاحش این دو باشگاه از نظر تمکن مالی و امکانات بسیار ارزشمند بود.

در جدول رده‌بندی گروه B پاختاکور ازبکستان با چهار امتیاز در صدر قرار دارد. الشباب عربستان، حریف این هفته‌ نفت با دو امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و العین امارات با همین امتیاز سوم است و نفت ایران با تنها امتیازی که کسب کرده در رده چهارم قرار گرفته است.

نفت و الشباب عربستان چهارشنبه بیست و هفتم اسفند ماه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و در دیگر دیدار این گروه پاختاکور ازبکستان میزبان العین امارات است.

* الاهلی عربستان- تراکتورسازی

تراکتورسازی ایران در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا این هفته‌ به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. این در حالی است سرخپوشان تبریزی در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به خوبی توانستند الاهلی امارات را با تمام ستارگانش شکست دهند و سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند. با این حال سخت‌ترین بازی این تیم در مرحله مقدماتی شاید برابر همین الاهلی عربستان باشد، چون این تیم فعلا صدرنشین گروه چهارم مسابقات است.

الاهلی عربستان سرمایه‌گذاری‌ زیادی برای فوتبال خود انجام داده است و همانند سایر تیم‌های عربی تلاش می‌کند که با صرف هزینه‌های زیادی اعتبار زیادی در فوتبال آسیا کسب کند. این تیم این هفته‌ در خانه میزبان تراکتورسازی است و می‌خواهد صدرنشینی‌اش را در گروه با شکست دادن تراکتورسازی تثبیت کند.

در جدول گروه D الاهلی عربستان چهار امتیازی و صدرنشین است. نسف قارشی ازبکستان و تراکتورسازی هر دو با سه امتیاز دوم و سوم هستند و الاهلی امارات با یک امتیاز در جای چهارم قرار دارد.

دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و تراکتورسازی ایران چهارشنبه بیست و هفتم اسفند ماه از ساعت 20:50 آغاز می‌شود و دیگر دیدار این گروه را نیز الاهلی امارات و نسف قارشی ازبکستان برگزار می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir