مالک ملوان: به اندازه استقلال به قلعه‌نویی پول می‌دهیم
مالک ملوان می‌گوید امیر قلعه‌نویی به اندازه حضورش در استقلال از ملوان دستمزد می‌گیرد.

داریوش بهشتی درباره زمان حضور امیر قلعه‌نویی در انزلی، اظها‌ر کرد: قلعه‌نویی امروز (سه‌شنبه) حول و حوش ساعت یک و نیم وارد انزلی می‌شود و بعد از آن مراسم معارفه را برگزار می‌کنیم. خود من هم چند روزی است در تهران هستم و با امیر قلعه‌نویی به آنجا می‌روم.

وی درباره جذب بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی نیز، خاطر‌ نشان کرد: دیشب با فرزاد حاتمی قرارداد قطعی بستیم و با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم که نمی‌توانم از آنها نامی ببرم، چرا که در روزهای گذشته شیطنت‌هایی صورت گرفته است و مانعی در مقابل کارهای ما شده است. این که گفته می‌شود کریم انصاری فرد در لیست قلعه‌نویی است صحت ندارد، چرا که ما حاتمی، آرش افشین و جلال رافخایی را در تیم داریم.

مالک ملوان در پاسخ به این سوال که گویا او باید در روزهای گذشته تضمین‌هایی را به هیات مدیره ملوان می‌داده، اما چنین اتفاقی صورت نگرفته است، تاکید کرد: هیچ گونه تضمینی در کار نیست و فقط منتظر هستیم که امیر قلعه‌نویی به انزلی بیاید و کار را آغاز کنیم. احتمالا فردا (چهارشنبه) قلعه‌نویی در تمرین ملوان حاضر خواهد شد.

بهشتی درباره مبلغ قرارداد قلعه‌نویی نیز تصریح کرد: قلعه‌نویی، مربی حر‌فه‌ای و بزرگی است و هر چقدر که به او در استقلال حقوق می‌دانند در ملوان هم آن را پرداخت می‌کنیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با توجه به لیست قلعه‌نویی و کمبود وقت چند بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که این کارها هم احتمالا در روزهای آینده قطعی می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir