ویسی:‌ تاکتیکی و با برنامه بازی کردیم
عبدالله ویسی گفت: بازی کاملا تاکتیکی و با برنامه‌ای انجام دادیم و انتظارمان هم همین بود.

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار کرد: یک بازی کاملا تاکتیکی و با برنامه را به نمایش گذاشتیم و انتظارمان هم همین بود. تاکتیک هجومی پرسپولیس را در زمین خودمان بستیم و فضایی به آن‌ها ندادیم. با سه مدافع بازی کردیم و روی ارسال‌ها هم موفق عمل کردیم. نیمه دوم توانستیم کار را تمام کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این بازی شروع خوبی برای دیدارهای آینده‌مان باشد و در ادامه هم موفق عمل کنیم. ما کم شانس و کم دقت بودیم که در بازی گذشته نتوانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم و مطمئنا از این بازیکنان در ادامه لیگ بیشتر می‌شنوید.

ویسی درباره صحبت برانکو(Branko Ivanković) مبنی بر اینکه تیم استقلال خوزستان روی اشتباه ما گل زد گفت: همه جای دنیا تا حریف اشتباه نکند نمی توان گلی به ثمر رساند. برانکو باید برای تیم ما احترام قائل باشد. ما حتی یک موقعیت گلزنی هم به آن‌ها ندادیم. به طور مثال رامین رضاییان همه تیم‌ها را آزار می‌دهد ولی ما نگذاشتیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: با این برد نمی‌شود بگوییم تیم‌مان چه عملکردی را در ادامه لیگ خواهیم داشت. جوان‌هایمان با دوندگی می‌توانند تیم‌مان را با عملکردی خوب در ادامه همراهی کنند. اکنون نمی‌توانم بگویم چه نتیجه‌ای در ادامه لیگ کسب می‌کنیم.

ویسی افزود: سال اول بازیکنان‌مان را بومی گرفتیم در سال دوم اشتباهی در چیدمان خرید بازیکنان‌مان پیش آمد و نشد که کارمان را انجام دهیم. ولی امسال توانستیم برنامه‌هایمان را در جذب بازیکن انجام دهیم. فلسفه من برای امسال جوانگرایی بود و این کار را هم انجام دادیم.

وی درباره عملکرد نسبتا ضعیف تیمش از دقیقه 50 به بعد گفت: در هر حال تیم پرسپولیس هم ده نفره بود و انگیزه بیشتری داشت و دوندگی بیشتری انجام داد. طبیعی است که وقتی دو بر صفر پیش می‌افتیم عقب برویم. ضمن اینکه تیم ما جوان است و من هم به بازیکنانم گفتم که عقب‌نشینی نکنند.

ویسی در پایان درباره صحبت‌های برانکو مبنی بر شرایط بد جوی گفت:‌ پرسپولیس بزرگتر از این حرفهاست که درباره آب و هوا صحبت کند و نمی‌تواند بهانه کند که گرما باعث عملکرد بد تیم‌شان شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir