مصاف مربیان استقلالی در لیگ برتر
روز دوشنبه فوتبال ایران شاهد یک مصاف در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و یک بازی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی است.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران یک بازی عقب‌افتاده از هفته پنجم این رقابت‌ها روز دوشنبه در تهران برگزار می‌شود. در این دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. فصل گذشته مصاف استقلال و نفت‌ تهران چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت از حواشی و حساسیت‌های خاصی برخوردار بود. در فصل گذشته نفت تهران در دو بازی رفت و برگشت موفق شد آبی‌های پایتخت را شکست دهد.

در فصل جاری، استقلال، مظلومی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و از این جهت شرایطش متفاوت از فصل گذشته است. استقلالی‌ها در این فصل شروع خوب و امیدوارکننده‌ای داشته‌اند ولی در آن سوی میدان، نفت تهران در قعر جدول ایستاده است و آنها به تازگی هم از رقابت‌های آسیایی حذف شده‌اند که این مسئله می‌تواند تمرکز آنها را تا حد زیادی بر هم زده باشد.

به صورت مشخص، دست بالاتر در مصاف استقلال و نفت‌ تهران در اختیار شاگردان مظلومی است مگر اینکه منصوریان با بازی‌خوانی و البته روحیه خاصش بتواند روحیه بازیکنانش را تغییر دهد و تیمی متفاوت را از نفت تهران ارائه دهد.

مصاف استقلال و نفت تهران، مصافی از جنس آبی است. هر دو سوی میدان را مربیانی استقلالی تشکیل می‌دهند. استقلالی‌ها در ابتدای فصل تلاش زیادی کردند تا منصوریان را سرمربی تیم خودشان کنند اما این اتفاق نیفتاد و حالا منصوریان که خودش گزینه اول مربیگری در استقلال بود، باید مقابل این تیم قرار بگیرد. استقلال در این دیدار جاسم کرار(Karrar Jassim) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

* گسترش فولاد – ذوب آهن

دیدار دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دیگر دیداری است که روز دوشنبه برگزار می‌شود. دو تیم صنعتی فوتبال ایران در حالی به مصاف هم می‌روند که ذوب آهن با حساب دو بر یک در مرحله قبلی موفق شد تیم بادران تهران را شکست دهد و در سوی دیگر گسترش فولاد موفق شد با دو گل از سد امید زرکان البرز بگذرد.

ذوب آهن به عنوان قهرمان دوره قبلی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران تلاش دارد تا در تبریز از سد گسترش فولاد بگذرد و پا به مرحله بعدی بگذارد. پیروز این دیدار در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار پرسپولیس و ملوان می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir