قلعه‌نویی: از دقیقه 70 افت بدنی کردیم
امیر قلعه‌نویی می‌گوید تیمش از دقیقه 70 به بعد افت کرده است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال در هفته چهاردهم گفت: پیش از هرچیز باید بگویم که آقای عباسی تلاشش را در تراکتور می کند و در حقش کم لطفی می‌شود. ما اگر می‌خواهیم تیم خوبی داشته باشیم باید همدل باشیم و با برخی شعارها به تیم کمک نمی‌شود. بازیکنان می‌گفتند که بعد از بازی با ملوان تمرینات خوبی نداشته‌اند ولی با این حال ما مقابل تیم صدرنشین خوب کار کردیم. تیم ما از دقیقه 70 افت بدنی کرد. ما تعویض های روبه جلو کردیم و بازیکنان افت کردند و باید این مشکل را حل کنیم. از تراکتور صد درصد راضی نبودم ولی در این دو سه روز بیشتر از این نمی شد کاری کرد. در نیم فصل با تقویت تیم می‌توانیم بهتر کار کنیم.

او افزود: ما چندین موقعیت خوب در این بازی داشتیم. ایراد هافبک ما این است که زیاد درگیر نمی‌شود و به جز سینا عشوری باقی هافبک های ما فشار کافی را نمی آورند. در این دیدار خط دفاعی ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند. ما باید فکر و ذکر خودمان را برای نیم فصل بگذاریم. به لحاظ نظم و انضباط، تیم شرایط خوبی دارد و هرکس که در تمرین آماده باشد از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم. قول می‌دهم در نیم فصل دوم از لحاظ بدنی و کار گروهی شرایط‌مان بهتر شود و در غیر این صورت با شروع بازی‌های آسیایی و جام حذفی به مشکل بر می‌خوریم. در نیم فصل باید از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره سزار(Augusto César dos Santos Moreira) عنوان کرد: ما چند تغییر داشتیم. شاهین ثاقبی واقعا خسته بود و گفت که چند روز تمرین نکرده است. بایرامی هم در نیمه دوم به میدان رفت ولی چون به لحاظ بدنی افت کرده بودیم نشد او را تغذیه کنیم. ما در بازی امروز خلیل زاده را نداشتیم و حضور او می‌تواند در جام حذفی به ما کمک کند. ما می‌توانیم تا نیم فصل با همین موجودی کار کنیم و اگر تا قبل از جام حذفی پولی به تیم تزریق شود به لحاظ روحی به تیم خیلی کمک می‌شود. چند روز قبل از حضور من در تیم درگیری‌هایی وجود داشت و بعد از حضور من با نظم و انضباط تمریناتی را انجام دادیم که باید آنها را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: بهترین بازیکن ما امروز سینا عشوری بود که به اندازه سه نفر دوید. اولویت ما در تعطیلات نیم فصل تقویت نوک حمله است. ما علاوه بر بایرامی به دو بازیکن دیگر هم نیاز داریم. عشوری امروز با وجود مصدومیت با غیرت بازی کرد و از او تشکر می‌کنم. امروز چند بازیکنمان که اسمشان را نمی‌آورم در حد خودشان نبودند و از آنها می‌خواهم که تلاش خود را بیشتر کنند چون من اسم‌ها را بازی نمی‌دهم و هرکس آماده‌تر باشد را به میدان می‌فرستم.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان خارجی تیمش گفت: ما باید کاری کنیم که تبدیل به یک تیم شویم. کاردوسو(Carlos Alexandre Cardoso) به ما گفت که تیم به سه دسته تقسیم شده و هروقت بتوانیم به یک تیم متحد شویم، موفق می‌شویم. همه تیم باید باهم باشند و اگر این موضوعات در تیم حل شود می‌توانیم در زمین هم خوب کار کنیم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره بیات‌پور بدنساز تراکتورسازی گفت: آقای بیات پور از بهترین مربیان بدنسازی فوتبال ایران است و مطمئنم که می‌تواند در بازی‌های بعدی به ما کمک زیادی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir