قلعه‌نویی: مسئولیت باخت با من است
امیر قلعه‌نویی مسئولیت باخت مقابل استقلال را برعهده گرفت.

امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تیمش در رقابت‌های جام حذفی و شکست برابر استقلال درباره این دیدار گفت: مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. خوب نیست هواداران باخت را گردن عباسی بیندازند.

او افزود: تعویض‌ها را من انجام دادم. آقای عباسی چه کاری می‌توانست انجام دهد؟ ما نیمه دوم خوب بودیم. روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم و شاید بدترین چیز برای یک مربی این باشد که تعویض‌هایش خوب بازی نکنند. مسئولیت باخت با من است و امروز بازیکنانم همگی تلاش خود را کردند. استقلال دو گل زد ولی ما موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. مثل سزار(Augusto César Moreira) که چند موقعیت را از دست داد. البته از او انتظاری نمی‌رود چون مهاجم هدف نیست. ما 4-5 بازیکن برای جلو لازم داریم. این پیروزی را به استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم پورحیدری هم سریعتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. در کل اگر دقت‌مان بالاتر بود می‌شد ببریم. گاهی در فوتبال عدالت رعایت نمی‌شود.

وی در واکنش به سوالی درباره جدایی رحمانی از تیمش و پیوستن او به استقلال، عنوان کرد: اصلا نمی‌دانم بختیار با کجا صحبت کرده است. او سرباز است و در نقل و انتقالات همه تیم‌ها شروع به مذاکره می‌کنند. این بازیکنان تا وقتی سرباز هستند جایی نمی‌روند. امروز از بختیار راضی بودم. خداوکیلی او امروز هم دوید و هم جنگید. من مسئولیت باخت را قبول می کنم. در گل دوم مدافعان ما سرجای خود نبودند و هافبک دفاعی ما روی یک اشتباه باعث گل خوردن ما شد.

قلعه‌نویی گفت: من با بازیکنان بدون رودربایستی حرف می‌زنم و اگر خوب نبود به صراحت می‌گفتم. امروز هرکسی جای خلیل‌زاده بود بازی نمی‌کرد اما او با این شرایط بازی کرد و همه این بازیکنان سرباز تلاش می‌کنند. مثلا فلان بازیکن که امروز خوب نبود چرا چیزی به او نگفتند؟ ولی همیشه صحبت ها به سربازها مربوط است. بازیکن تعویضی باید مشکل تیم را حل کند ولی امروز نریمان جهان و حمودی خوب نبودند. با این‌حال نباید بازیکنان تیم را جدا کنیم. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل زدیم. می‌شد بازهم گل بزنیم. ما امروز دو موقعیت خیلی خوب گلزنی را از دست دادیم. کمترین فشار روی دروازه ما بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکل مدیریتی تراکتورسازی و اشتباهات عباسی مدیرعامل این باشگاه در جذب بازیکنان گفت: طبیعتا بازیکنان فعلی با نظر تونی(António José Conceição Oliveira) جذب شده‌اند. من سرمربی اگر جایی لیست دهم و نتوانند آنرا جذب کنند کار را ادامه نمی‌دهم. این تیم با نظر تونی بسته شده و امیدوارم در نیم فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از بازیکنانی استفاده می‌کند که دلشان با این تیم نیست، گفت: معتقدم بازیکنی باید در تیم بماند که دلش با تیم است. یک دوگانگی در تیم ما وجود دارد. بختیار رحمانی فکر می‌کند سربازی‌اش تمام شده و باید تکلیفش را روشن کند ولی امروز بختیار خیلی دوید و تلاش کرد. کسانی که دلشان با تیم است باید تلاش کنند تا تیم را به موفقیت برسانند. ما باید تیم را تقویت کنیم تا توازن لازم را داشته باشم. اگر بتوانیم بازیکن جذب کنیم، ادینهو(Éder Luciano) در لیست ما قرار دارد. باید ببینیم که می‌توانیم او را در نهایت جذب کنیم یا نه.

سرمربی تراکتورسازی درباره مشکلات بدنی تیمش اظهار کرد: باید این دو بازی را هم بگذرانیم تا در اردو کارهای بدنسازی کنیم. عمده برنامه در نیم فصل کارهای بدنسازی است.

او در پاسخ به سوالی درباره انتقادها از برنامه‌ریزی لیگ، بیان کرد: روز اول این برنامه را به باشگاه‌ها فرستاده‌اند و باشگاه‌ها نظرشان را اول فصل داده‌اند. الان نمی‌شود خرده گرفت. همه چیز در ابتدای فصل مشخص شده بود و اگر کسی مخالفتی دارد باید در همان زمان این مسئله را بیان می‌کرد. اگر می‌بردیم هم این را می‌گفتم و به همین دلیل دلیل حذف‌مان را خودم اعلام می‌کنم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره لیست ورودی تیمش گفت: ما در هر پستی بازیکنی را مدنظر داریم. در این بین اولویت بندی می‌کنیم تا بر اساس آن بازیکن جذب شود. ما تیم را جوری باید ببندیم تا باشگاه بتواند آنها را جذب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir