قلعه‌نویی: شما فقط دنبال حاشیه هستید
امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت درگیری به وجود آمده در پایان بازی گفت: شما تنها به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستید و من به این موضوع جواب نمی‌دهم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی که با برتری یک بر صفر همراه بود اظهار کرد: بازی بسیار خوبی مقابل نفت در ورزشگاه تختی انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنیم که به هر سه امتیاز این بازی دست یافتیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها خدا قوت می‌گویم.

وی ادامه داد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که نفت هم در این دیدار می‌توانست برنده بازی باشد اما ما بازی بسیار خوبی مقابل آن‌ها انجام دادیم و توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه این تراکتورسازی، تراکتورسازی ایده‌آل من نیست بیان کرد: ما دو برد بیرون از خانه داشتیم و گل هم نخوردیم اما هنوز می‌گویم که این تراکتورسازی، تراکتورسای مدنظر ما نیست. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کنیم و به تیم مورد نظر خود برسیم.

قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به اینکه عباسی خالصانه برای تراکتورسازی زحمت می‌کشد عنوان کرد: امیدوارم در ادامه به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از نتایج به دست آمده تراکتورسازی و نوع بازی ما راضی باشند. امروز کیهانی و کلانتری به ما کمک کردند و توانستیم پیروز شویم. امیدوارم بدین ترتیب اگر گاهی هواداران علیه عباسی شعاری می‌دهند این موضوع نیز برطرف شود.

او افزود: ما خروجی‌های تیم خود را اعلام کرده‌ایم و از سه سهمیه آینده خود استفاده خواهیم کرد. جا دارد همین جا از هیات مدیره تیم هم تشکر کنم. کیانی، حاتمی و کلانتری قراردادشان را با ما سفید امضا کردند. این اتفاق برای هواداران آذری اتفاقی مهم است چرا که سه بازیکن با قرارداد سفید امضا زیر سه ساعت به تیم ما اضافه شدند و این نقطه عطفی برای تراکتورسازی است. در نهایت هم باید بازیکنانی بگیریم که در ریاض مقابل الهلال(Al-Hilal) به ما کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر علت درگیری به وجود آمده در پایان بازی گفت: شما تنها به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستید و من به این موضوع جواب نمی‌دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir