ویسی: برنده بازی گام بزرگی برای قهرمانی برمی‌دارد
عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید برنده این دیدار گام بزرگی برای قهرمانی برمی‌دارد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران اظهار کرد: قبل از هر چیز عید نوروز و سال جدید را تبریک می‌گویم. بازی ما با استقلال می‌تواند یک فینال حساس باشد که تیم‌های بالای جدول برگزار می‌کنند. برنده این بازی گام بزرگی برای قهرمانی برمی‌دارد و تیم بازنده باید تلاشش را در بازی‌های آینده بیشتر کند. مساوی هم می‌تواند راضی‌کننده باشد اما نه زیاد. باید محتاط باشیم و همه جوانب را بررسی کنیم. قصد داریم سه امتیاز را برای خودمان حفظ کنیم و گام بزرگی برداریم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: بازی‌های استقلال و پرسپولیس به طور مستقیم پخش می‌شود و به راحتی می‌توان بازی‌های این دو تیم را نگاه کرد. استقلال تیم بزرگی است و اگر بازیکنانش هم نباشند خطرناک خواهد بود. شناخت ما از استقلال این است که آنها گردن کلفت هستند و به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهند.

او ادامه داد: در چند وقتی که بازی‌ها تعطیل بود سعی کردیم برای بازیکنان محروم و مصدوم‌مان جایگزین انتخاب کنیم و امیدوار هستیم که آنها بتوانند به خوبی از عهده وظایف خود برآیند.

ویسی درباره غیبت چند تن از بازیکنان دو تیم در این بازی گفت: شرایط هر دو تیم برابر است. هر کسی که بتواند در این بازی از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند سه امتیاز را کسب می‌کند. می‌خواهیم آمادگی‌مان را به رخ حریف بکشیم. تمام تلاش‌مان برای قهرمانی است.

سرمربی استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به پخش مستقیم بازی‌های استقلال، هر تیمی از آنها شناخت دارد. اگر آنها رحمتی و شهباززاده را ندارند ما هم طیبی و سیف‌اللهی را نداریم. امیدواریم در سال جدید امتیازات خوبی را کسب کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir