بازی انتقامی تراکتورسازی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا
دو نماینده ایران که در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل دو تیم از ازبکستان شکست خورده بودند فردا در هفته چهارم فرصت انتقام گرفتن از این دو تیم را خواهند داشت.

هفته‌ چهارم لیگ قهرمانان آسیا، فردا با برگزاری دیدارهای منطقه شرق و غرب به پایان می‌رسد. در این روز دو نماینده دیگر ایران مقابل دو تیم از ازبکستان به میدان خواهند رفت.

لوکوموتیو ازبکستان – سپاهان اصفهان، ساعت 15:30

سپاهان مانند مسابقات لیگ برتر در آسیا هم علی‌رغم شروع بسیار خوب عملکرد خوبی را در ادامه نداشته و از سه بازی اخیر خود دو شکست و یک پیروزی را به دست آورده است.

شاگردان ایگور استیماچ(Igor Štimac) در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت مقابل لوکوموتیو(Lokomotiv) با دو گل شکست خوردند تا با سه امتیاز جایگاه چندان خوبی در گروه A نداشته باشند. آنها در بازی برگشت می‌توانند با شکست لوکوموتیو انتقام بازی رفت را بگیرند و به وضعیت خود در این گروه سر و سامان ببخشند.

غایب بزرگ سپاهان در این دیدار محرم نویدکیا است که البته در بازی‌های اخیر شانس زیادی برای حضور در میدان نداشته و به نظر هم نمی‌رسد در این دیدار به میدان می‌رفت. بازی دیگر این گروه میان دو تیم النصر امارات(Al-Nasr Dubai) و الاتحاد عربستان(Al-Ittihad) برگزار می‌شود.

تراکتورسازی ایران – پاختاکور ازبکستان، ساعت 19:15

تراکتورسازی به عنوان آخرین نماینده ایران در این روز در تبریز میزبان پاختاکور ازبکستان(Pakhtakor) است که در بازی رفت با شوت مهاجم این تیم که منجر به گل شد سه امتیاز حساس را از دست داد تا روند پیروزی‌های این تیم قطع شود. علی‌رغم شکست در این بازی تراکتورسازی هنوز هم بهترین نماینده ایران در آسیا است و با شش امتیاز در رتبه نخست گروه C قرار دارند.

شاگردان قلعه‌نویی پس از اتمام نیم فصل نخست روند رو به رشدی داشتند و در بازی‌های لیگ برتر و آسیا موفق بودند. آنها در سه هفته‌ اخیر پنج گل به ثمر رسانده‌اند و یک گل را دریافت کرده‌اند. پیروزی سرخپوشان در این دیدار خانگی می‌تواند تا حد زیادی صعود آنها به مرحله بعد را قطعی کند. بازی دیگر این گروه را الهلال عربستان(Al-Hilal) و الجزیره امارات(Al Jazira Club) برگزار می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir