قلعه‌نویی: یک تیم خوب درست کرده‌ام
امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی می‌گوید خوشحال است که یک تیم خوب درست کرده است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل ملوان اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم یک تراکتور خوب درست کنیم و با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که وجود داشت، در گروه مرگ آسیا هم صعود کنیم. تبریز شهر اولین‌ها است و خوشحالم دو بار در اولین‌های تراکتورسازی سهم کوچکی داشتم.

او افزود: بازیکنان ما جانفشانی می‌کنند و با وجود پرواز‌های متعدد و بازی‌های پشت سرهم مسئولان حتی یک جای تنفس کوچک هم به ما ندادند. سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم را در رده یازدهم تحویل گرفتم و وضعی در تراکتور بود که هر روز امکان دعوا بین بازیکنان وجود داشت اما خدا را شکر اکنون وضعیت بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته جای نگرانی دارد که بازهم امروز دو گل خوردیم که دلیل این موضوع خستگی بازیکنان بود. امیدوارم در چند بازی آینده بتوانیم حریفان مان را از پیش رو برداریم.

قلعه نویی اظهار کرد: من ملوان را خیلی دوست دارم. سه هفته در انزلی بودم ولی هواداران این تیم وقتی امروز وارد ورزشگاه شدند، من را تشویق کردند که امیدوارم این فرهنگ در همه جا رواج پیدا کند. این موضوع نشان‌دهنده فرهنگ بالای مردم انزلی است.

او گفت: تراکتورسازی باید برای فصل آینده هم یارگیری خوبی داشته باشد و هم بدنسازی خوبی کند. من مثل بار قبلی که به تبریز آمده بودم، دوست دارم در تراکتورسازی بمانم ولی این ماندن شرایطی دارد که اولا باید بازیکنانی را که می‌خواهم جذب کنند و در ادامه تمرینات‌مان را زود شروع کنیم. اگر این شرایط مهیا نباشد، نمی‌خواهم شرمنده هواداران باشم. من تبریزی‌های اصیل را دوست دارم و از زندگی در این شهر هم راضی هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir