قلعه‌نویی: می‌شد با اختلاف 5-6 گل النصر را ببریم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش توانایی شکست النصر با اختلاف 5-6 گل را داشته است.

امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا با وجود پیروزی سه بر یک برابر النصر امارات(Al-Nasr Dubai) گفت: به تیم النصر و هواداران حاضر در ورزشگاه تبریک می‌گویم. متاسفانه عدالت رعایت نشد و جای تاسف دارد که داور در این دو بازی سه پنالتی به سود ما نگرفت. این بازی را می‌شد با اختلاف 5-6 گل ببریم ولی این اتفاق نیافتاد تا با تمام شایستگی‌ای که داشتیم صعود نکنیم و حکمت آن را نمی‌دانم.

او افزود: چون این آخرین بازی بود از تمام مردم تبرز حلالیت می‌طلبم و از بازیکنان و آقای عباسی تشکر می‌کنم که در این مدت هرچه خواستیم را فراهم کردند. خدا را شکر می‌کنم که امروز ذهنیت مردم آذربایجان نسبت به من عوض شد. به هرحال برخی قضاوت‌ها ناعادلانه بود. امروز یکی از بدترین روزهای عمر من بود. با وجود یک بازی خوب نتوانستیم به هدف خود برسیم. از کادرپزشکی، کادرفنی و منصور عظیمی که نشان داد مرد بزرگی است و برای تراکتورسازی تلاش کرد، تشکر می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش دیر به خودش آمد، بیان کرد: ما با حملات خوب بازی را آغاز کردیم و در همان بیست دقیقه نخست موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ما تاکید کرده بودیم که نباید گل بخوریم ولی برخلاف روند بازی یک گل خوردیم. مشکلی که داشتیم این بود که خالد شفیعی نیم ساعت قبل از بازی گفت نمی‌تواند بازی کند و من فکر می‌کنم که می‌توانست بازی کند.

این جابه‌جایی‌ها باعث شد کار ما سخت شود. ناراحتم که نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و این خواست خداست و باید حتی با وجود باخت شاکر باشیم. شاید بار دیگر که به تبریز آمدم ذهنیت مردم شکل دیگری درباره من باشد و خوشحالم که ذهنیت آنها در مورد من عوض شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir