سرمربی استقلال خوزستان: دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه از دست دادن تمرکز در دقایقی از بازی با ذوب آهن باعث شکست‌مان برابر این تیم شد، گفت: این بازی تمام شد و به آینده فکر می‌کنیم.

سیداکبر پورموسوی اظهار کرد: بازی خوبی بود و اینکه به تیم بزرگی مانند ذوب آهن دو گل می‌زنیم نشان می‌دهد تیم‌مان از شرایط خوبی برخوردار بود ولی باید بپذیریم که در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و علی‌رغم اینکه ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم، در نهایت شکست خوردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم تمرکز خود را از دست داد، گفت: این موضوع در فوتبال طبیعی است و می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. به هر حال اشتباهاتی که بازیکنان در کنترل بازی داشتند، باعث شد که تمرکزمان را از دست بدهیم. البته ذوب آهن وقتی دو گل خورد، چیزی برای از دست دادن نداشت و تمام قوا و انرژی‌اش را جمع کرد و فشار می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: ما در فوتبال دنیا اولین تیمی نیستیم که بازی برده را با شکست جابه‌جا می‌کنیم و درس‌هایی از این بازی گرفتیم و نیاز داریم کار و تلاش بیشتری انجام دهیم و تمرکز بیشتری روی دقایق بازی بگذاریم. با شناختی که از بازیکنانم دارم و جدیتی که در آن‌ها می‌بینم، ان‌شاءالله بتوانیم فصل جدید لیگ برتر را به خوبی آغاز کنیم و به پایان برسانیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص عملکرد گودرز داوودی گلر تیم در این دیدار چیست، گفت: با یک حرکت نمی‌توان بازیکن را مورد ارزیابی قرار داد و عملکردش باید با توجه به دقایق حضورش در زمین مورد بررسی قرار بگیرد.

خدا را شکر از تمام بازیکنانم راضی هستم. به هر حال شروع فصل است و هنوز بدن برخی بازیکنان آزاد نشده است و همانطور که گفتم علت باخت‌مان این است که در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم. به هر حال این بازی تمام شد و به آینده فکر می‌کنیم و تلاش‌مان هم باید برای آینده باشد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که با توجه به این دیدار به نظر می‌رسد خط دفاع تیم‌تان باید بهتر از این کار کند، عنوان کرد: اگر به دنبال این باشیم که بخواهیم در هر خط‌مان زوج به وجود بیاوریم نیازمند زمان است. اگر فصل قبل، خط دفاعمان جزو بهترین خط دفاع ایران بود به این دلیل بود که بازیکنان تیم چند سال کنار هم کار کرده بودند.

باید بپذیریم که پورقاز بازیکن ملی کشور است و او برای هماهنگی با دیگر بازیکنان نیاز به زمان دارد. به هر حال باید به مثلث تیم زمان بیشتری بدهیم ولی واقعیت این است که ما از عملکرد گلر و دیگر بازیکنان تیم‌مان راضی هستیم و ان‌شاءالله تلاش و کارمان را بیشتر می‌کنیم تا در لیگ برتر موفق باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir