دست نشان: به جوانان تیمم افتخار می‌کنم
نادر دست نشان سرمربی نفت آبادان می گوید سبک فوتبال استقلال به برد آنها کمک کرد.

نادر دست نشان در نشست خبری پس از دیدار استقلال و نفت آبادان گفت: در ابتدا باید روز خبرنگاران را به همه زحمتکشان تبریک بگویم. از قبل می‌دانستیم که برابر استقلال بازی سختی داریم. این تیم در سطح آسیا است و مطمئنم در آینده با هماهنگی بیشتر بهتر از این نتیجه خواهد گرفت. نکته مهم در این بازی این بود که چون بازیکنانم هنوز باورهای خود را تغییر ندادند و اکثرا لیگ یکی هستند، کار برای ما سخت شد و درگیر آماده کردن آنها بودیم. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که اگر دقت می‌کردیم به گل می‌رسیدم.

سرمربی نفت ادامه داد: در نیمه دوم پس از گلی که دریافت کردیم بازی دست استقلالی‌ها بود و بازیکنان ما بیشتر دونده بودند. با دو تعویضی که انجام دادیم تغییر فاز دادیم و برای نوروزی و جهانی در 20 دقیقه پایانی برنامه داشتیم. لطف خدا و هوش بازیکنان به ما کمک کرد در حالی که یک گل عقب بودیم برنده باشیم و مطمئنا این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد. به استقلال و منصوریان تبریک می‌گویم زیرا فوتبال خوبی بازی کردند. یکی از عواملی که باعث شد ما برنده باشیم فوتبال رو به جلو استقلال بود که به ما کمک کرد در این بازی برنده باشیم.

او درباره بازیکنان ذخیره تیمش هم گفت: مهاجمان بسیار خوبی در اختیار داریم و به همه این جوانان افتخار می‌کنیم که می‌توانند در حضور این همه تماشاگر یک تیم بازنده را برنده کنند. ما برنامه ریزی کرده بودیم زمانی که تیم مساوی است این بازیکنان به تیم اضافه شوند اما زمانی که عقب بودیم آنها آمدند. بازیکنان خوبی در آینده جذب خواهیم کرد. نوروزی به دلیل علاقه‌ای که به فوتبال خوزستان و من داشت ابراز علاقه کرد که نفتی شود. نوروزی با ما قرارداد سفید امضا کرد و اگر شرطی هم هست برای آماده تر شدن نوروزی است و مطمئنا نوروزی در آینده بهتر می‌شود.

سرمربی نفت درباره عملکرد داور هم گفت: داور متوجه خطای بازیکن استقلال روی هافبک ما نشد و از داور خواستم که بیشتر توجه کند. بازیکن استقلال دست بازیکن من را کشید و او تعادل نداشت و به همین دلیل کارت گرفت.

او ادامه داد: می‌خواهیم جایگاه خوبی برای نفت در لیگ برتر داشته باشیم و آسانسور بودن مردم نفت را آزار می دهد. من بعد از پگاه که آسانسور بود به نفت آمدم و به مردم آبادان این تعهد را دادم که این تیم را با پشتوانه مردم عاشق و بازیکنانش حفظ می کنم.

دست نشان درباره هافبک کره‌ای تیمش هم گفت: 'کیم' بازیکن بسیار خوبی است و شاید در دیدار با استقلال بزرگ که بازیکنان خوبی دارد عملکرد مناسبی نداشت اما این بازیکن قبل از شروع فصل هم تمرینات خوبی نداشت. اجازه بدهید کیم یک مقدار بازی کند و اگر بهتر نشد بعدا به ما انتقاد کنید. او تازه به فوتبال ما آمده است و فعلا از او راضی هستیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir