نتایج هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال
هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال در حالی برگزار شد که بسیاری از بازی‌ها با تساوی همراه بود.

هفته چهارم دسته یک فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان با برگزاری بازی بین تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک آغاز شد. اراکی‌ها در این بازی با تک‌گل دقیقه 90 شاهین مجیدی از سد حریف خود گذشتند. در این دیدار رضا معقولی یک پنالتی هم برای آلومینیوم از دست داد.

اما در دیگر بازی‌ها تساوی‌های بسیاری رقم خورد و بازی تیم‌های نساجی مازندران با مس کرمان، بادران تهران با ایرانجوان بوشهر و پارس جنوبی جم با خونه‌به‌خونه بابل و گل گهر سیرجان با نفت مسجد سلیمان بدون گل به اتمام رسید.

تیم‌های فجر سپاسی شیراز و راه‌آهن تهران نیز پنجمین تساوی را رقم زدند. شاگردان علی کلانتری مقابل شاگردان پاشازاده به تساوی 2-2 رضایت دادند. همچنین اکسین البرز با نتیجه 2 بر 1 خیبر خرم‌آباد را در بازی خارج از خانه مغلوب خود کرد.

دو بازی آخر نیز برگزار شد. در یکی از این دیدارها شاگردان محمد مایلی کهن در ملوان موفق شدند با یک گل از سد سپیدرود رشت عبور کنند. ششمین تساوی هفته نیز در بازی تیم‌های استقلال اهواز و فولاد یزد رقم خورد. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

اما در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک، اکسین البرز با 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و مس رفسنجان نیز همچنان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir