رویانیان رئیس هیات مدیره سیاه‌جامگان شد
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان از انتخاب محمد رویانیان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه خبر داد.

علی عباسی در خصوص اعضاء هیات مدیره باشگاه اظهار کرد: پیش از این چندین نام در رسانه‌ها منتشر شده بود و این در حالی است که از سوی باشگاه این اسامی تایید نشده بودند اما براساس آخرین تصمیم، آقایان رویانیان، کلایی، پژمانفر و محمدرضا عباسی اعضاء هیات مدیره باشگاه انتخاب شده و یک عضو دیگر نیز باقی می‌ماند که در صورت قطعی شدن، به زودی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم مشهد با رویکرد فرهنگی در جمع ما حضور دارند، محمدرضا عباسی به عنوان بزرگ‌تر و مالک و با دید تجربه حضور در ورزش در هیات رئیسه هستند. رویانیان نیز با نگاه اقتصادی به جمع ما اضافه شد. کلایی نیز دکترای اقتصاد داشته و پیش از این نیز در سال‌های گذشته در کنار باشگاه بوده است و سعی داریم نفر آخر نیز با رویکرد اقتصادی باشد تا بتوانیم هر چه بهتر برای آینده باشگاه تصمیم بگیریم.

عباسی ادامه داد: همچنین براساس رای اعضاء، محمد رویانیان به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد. مدیرعامل باشگاه در خصوص دلیل ایجاد باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: ما از گذشته‌ها طرفدار ابومسلم بودیم و پس از آن اتفاقات تلخ برای این تیم قدیمی، تصمیم گرفتیم جایگزینی برای این تیم پرافتخار شکل دهیم و برنامه‌ای پنج ساله طرح کردیم که خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی که در برنامه ورزش خراسان حضور یافته بود در پاسخ به این موضوع که آیا تغییرات زیاد در باشگاه را قبول دارد یا خیر گفت: این موضوع را خیلی وارد نمی‌دانم. به هر حال حضور از لیگ دسته دو تا لیگ برتر با تغییرات همراه خواهد بود. 5 سال با یک مدیرعامل فعالیت کردیم و سه سال با یک سرمربی حضور یافتیم. همچنین با توجه به برنامه‌های کوتاه مدتی که برای باشگاه طراحی می‌شد، در مقاطعی نیاز به حضور برخی افراد داشتیم و این دلیل برخی تغییرات بوده است.

عباسی همچنین در خصوص تغییر نام باشگاه گفت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و اینکه می‌گویند پرسپولیس خراسان قطعی شده است باید بگویم خیر و این نام نیز فقط یکی از گزینه‌های ما بوده است.

مدیرعامل باشگاه همچنین در خصوص تغییر سرمربیان این تیم از زمان شروع لیگ برتر تصریح کرد: ما در این دو سال ناگریز بودیم. در اولین سال حضور در لیگ برتر، زمانی که شرایط همکاری با مهاجری پیش نیامد، سراغ مربی جوان آمدیم و خطیبی را انتخاب کردیم که شاید نباید این انتخاب را می‌کردیم و اشتباه کردیم و چه خوب است گاهی به اشتباهاتمان اعتراف کنیم.

به دنبال آن نیز برای تثبیت شرایط تیم مجبور به تغییرات دیگر شدیم. اما زمانی که فرهاد کاظمی پس از این تغییرات به تیم پیوست توانست کمک بسیار زیادی به تیم کند. قراردادهای باشگاه که در اول فصل 6 میلیارد بسته بودیم را به سه و نیم میلیارد رساند و این موضوع برای من که باشگاه خصوصی دارم بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: فرهاد کاظمی خبره کار بود و ما نیز بر پایه همین موضوع و نظر وی، تغییرات تیم را ایجاد کردیم و دیدیم که به نتیجه هم رسیدیم و فصل گذشته در آخرین بازی موفق به ماندن در لیگ شدیم.

عباسی در پاسخ به اینکه برخی بازیکنان خارجی تیم کجا رفتند، گفت: به هر حال خیلی مسائل را نمی‌توان روی آنتن گفت. اما در مجموع وقتی یک باشگاه خصوصی در ورزش و فوتبال فعالیت می‌کند باید در قدم اول منافع خود را نیز در نظر بگیرد. امسال تصمیم گرفته‌ایم زیباتر بازی کنیم و در پایان رتبه تک رقمی در جدول کسب کرده باشیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان همچنین درباره پرداختی‌ها به بازیکنان اظهار کرد: براساس آنچه در قرارداد عنوان شده است پیش نرفتیم ولی تمامی اعضاء تیم لطف کردند و با قدرت ادامه دادند. اما پرداختی تا این لحظه نیز براساس نورم همه باشگاه‌ها بوده است زیرا بقیه باشگاه‌ها نیز حتی مانند ذوب آهن با حامی صنعتی بزرگ خود همین وضعیت را دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir