کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر مهاجمان تیم ملی از موقعیت هایی که در بازی به دست می آید به خوبی استفاده کنند می توانیم تیم ملی چین را شکست دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرویز برومند در خصوص دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و چین اظهار کرد: تیم ملی ایران در بازی امروز برابر چین از امتیاز میزبانی برخوردار است و اگر هواداران تیم ملی در ورزشگاه حضور یابند احتمال پیروزی ملی پوشان افزایش پیدا می کند.

وی افزود: بازی هفته گذشته تیم ملی چین برابر کره جنوبی را تماشا کردم، اگر چه تیم ملی چین در آن دیدار توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد اما سطح کیفی بازیکنان فوتبال ایران نسبت به بازیکنان چینی بالاتر است و اگر مهاجمان تیم ملی از موقعیت هایی که در بازی به دست می آید به خوبی استفاده کنند می توانیم به کسب سه امتیاز بازی با چین امیدوار باشیم.

کارشناس فوتبال همچنین با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی رضایت بخش داشته اند و پیش بینی من این است که در فصل جاری حداقل یکی از تیم های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته تیم های شرق آسیا از امکانات بسیار خوبی بهره مند هستند و در صورت صعود نمایندگان کشورمان به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا، تیم های ایرانی کار سختی پیش رو خواهند داشت.

برومند در پایان در مورد پیش بینی خود از قهرمان لیگ شانزدهم تصریح کرد: با توجه اختلاف امتیاز تیم پرسپولیس با سایر رقیبان، به نظر می رسد این تیم از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

باشگاه

450