سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته‌ایم که مثبت بوده است ولی در مجموع عملکرد تیم برای من رضایت‌بخش نیست.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، با تبریک ۲ پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل قطر و چین اظهار کرد: شانس تیم ملی برای صعود بیشتر شده است و امیدوارم در سال جدید این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: وضعیت سپاهان در آستانه سال ۹۶ تغییر کرد. به عبدالله ویسی خسته نباشید می‌گویم و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. در این مقطع شرایط سپاهان کمی تغییر کرده و علت این تغییرات ممکن است مثبت یا منفی بوده باشد. ورود کرانچار، دوست و همکار خوبم را نیز تبریک می‌گویم و خوشحالم که کرانچار دوباره به سپاهان برگشته است.

فرکی افزود: وقتی که برای یک مبارزه به زمین می‌رویم، امیدوارم موفق باشیم. به دنبال این هستیم تا برنده از زمین خارج شویم چون نیاز به سه امتیاز داریم. امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسندی باشد، هرچند که وقفه لیگ شرایط را کمی عوض کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در جام حذفی به سپاهان باختیم اما شرایط لیگ با جام حذفی فرق دارد. نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتیم که مثبت بوده است ولی در مجموع عملکرد تیم برای من رضایت‌بخش نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نوسانات سایپا و گل زده کم و گل خورده زیاد این تیم بیان داشت: تغییرات زیادی داشتیم و این تغییرات نیاز به زمان داشت. اگر این تغییرات مثمرثمر باشد، باید زمان بدهیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم که این می‌تواند یکی از دلایل نتایج ما باشد.

فرکی ادامه داد: یکی دیگر از این دلایل این است که در بخش گلزنی مشکل داریم و در نقل و انتقالات که بازیکنانی جذب کردیم، پاسخ خوبی دریافت نکردیم. البته مشکل گلزنی در کل فوتبال ایران وجود دارد.

وی اضافه کرد: در بخش دفاع مشکلات را برطرف کردیم ولی در بخش حمله نتوانستیم این کار را انجام بدهیم؛ هرچند معتقدم کمی بدشانس بودیم و مصدومیت‌های بازیکنان در بدترین شرایط گریبانگیر ما شد.

450