پیروزی نوجوانان ایران مقابل هند در مقدماتی نوجوانان آسیا
نوجوانان ایران، دومین بازی خود را نیز در مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا با برد پشت سر گذاشتند.

روز دوم مرحله مقدماتی مسابقات نوجوانان آسیا در گروه E، روز جمعه پیگیری شد و تیم ایران در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف تیم هند رفت و در پایان با سه گل این تیم را شکست داد.

این بازی با قضاوت داور کویتی آغاز شد و تیم نوجوانان ایران با ترکیب معراج اسماعیلی، محمدرضا داوری، امیرحسین اسماعیل زاده، عارف محمدعلی پور، طاها شریعتی، محسن گودرزی، محمد شریفی، وحید نامداری، محمد سرداری، امیر خدامرادی و محمد قادری به میدان رفت.

شاگردان حمید علیدوستی که بازی قبلی خود را با نتیجه سه بر یک مقابل تیم لبنان پیروز شده بودند، در دقیقه 17 توسط محمد شریفی به گل رسیدند و در دقیقه 42، امیر خدامرادی دومین گل ایران را به ثمر رساند تا نیمه نخست این بازی با پیروزی دو گله ملی پوشان ایرانی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز محمد قادری موفق شد گل سوم نوجوانان ایران را به ثمر برساند و پس از این گل، شاگردان 'نیکولای آدام' روی دروازه ایران هجوم آوردند، اما موفق به جبران گل ها نشدند و این مسابقه با نتیجه سه بر صفر تمام شد. تیم ملی نوجوانان ایران با این برد شش امتیازی شد و در رده نخست جدول گروه E قرار گرفت.

در این مسابقه محمدرضا زنوزی و فراز کمالوند، مالک و سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ورزشگاه حضور داشتند. در بازی نخست، تیم بحرین با نتیجه دو بر یک مقابل لبنان پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir