پیروزی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
تیم ملی فوتسال بانوان اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا از امروز دوشنبه با چهار بازی و به میزبانی مالزی آغاز شد و تیم ایران در اولین گام به پیروزی 6 بر صفر رسید. تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در این رقابت‌ها با تیم‌های مالزی، هنگ کنگ و ازبکستان همگروه است در اولین گام در سالن نیلای به مصاف هنگ کنگ رفت.

در نیمه نخست این بازی ایران با گل‌های فهمیه زارعی در دقیقه 6 و سارا شیربیگی در دقیقه 14 دو برصفر از حریف پیش افتاد. شیربیگی در دقیقه 29 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی نتیجه را سه بر صفر کرد. او موفق شد در دقایق 34 و 35 بازهم گلزنی کند. فرشته کریمی نیز در دقیقه 32 موفق به گلزنی برای ایران شد.

ایران این بازی را با ترکیب فرزانه توسلی، فرشته کریمی، نسیم غلامی، فهمیه زارعی و فاطمه اعتدادی آغاز کرد. نغمه مرادی، اعظم آخوندی، طاهره مهدی‌پور، سحر پاپی، سارا شیربیگی، زهره میثمی، سپیده زرین راد، سهیلا ملمولی و مهسا نظری نیز به عنوان ذخیره روی نیمکت تیم ملی حضور داشتند. سرمربیگری تیم ملی نیز برعهده فروزان سلیمانی است.

در دیگر دیدار این گروه مالزی میزبان این رقابت‌ها با نتیجه 9 بر 4 ازبکستان را شکست داد. تیم ملی ایران در دومین دیدار خود سه شنبه ساعت 13:30 به مصاف ازبکستان می‌رود.

نتایج گروه B این رقابت ها نیز به شرح زیر است:

تایلند 3 -یک چین تایپه

ژاپن 4 - 2 ویتنام


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir