برتری فوتسال بانوان ایران برابر ازبکستان
تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ازبکستان به برتری رسید.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه 9 بر یک این تیم را از پیش رو بردارد و با 6 امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

گل‌های ایران را در این بازی فهیمه زارعی در دقیقه 30، نسیمه غلامی در دقیقه 13، سارا شیربیگی در دقیقه 29، سپیده زرین راد در دقیقه 8، سهیلا ملمولی در دقیقه 18 و فرشته کریمی در دقایق 5 و 37 برای ایران گلزنی کردند. 'ساریکوپا ماخلیو' در دقایق 25 و 26 گل به خودی زد. تک گل ازبکستان نیز در دقیقه 9 توسط 'یوسوپوا ماهلیوا' وارد دروازه ایران شد.

فرزانه توسلی، فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی ترکیب ابتدایی ایران را در این بازی تشکیل دادند. نغمه مرادی، اعظم آخوندی، طاهره مهدی‌پور، سحر پاپی، سارا شیربیگی، زهره میثمی، سپیده زرین راد، سهیلا ملمولی و مهسا نظری نیز به عنوان ذخیره روی نیمکت تیم ملی حضور داشتند. سرمربیگری تیم ملی نیز برعهده فروزان سلیمانی است.

در دیگر دیدار این گروه مالزی 4 بر یک برابر هنگ کنگ به برتری رسید. در جدول رده بندی این گروه تیم ایران و مالزی با 6 امتیاز اول و دوم هستند.بنابراین تیم های ایران و مالزی برای تعیین سرگروه روز چهارشنبه به مصاف هم می‌روند.

نتایج کامل روز دوم مسابقات به شرح زیر است:

گروه A

ایران 9 - یک ازبکستان

هنگ کنگ یک - 4 مالزی

گروه B

چین تایپه 3 - 2 ویتنام

ژاپن 3 - 2 تابلند


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir