سرمربی جدید تیم ملی مکزیک مشخص شد
فدارسیون فوتبال مکزیک با سرمربی کلمبیایی سائوپائولو برزیل به توافق نهایی رسید و رسما با او قرارداد امضا کرد تا او بتواند در آغاز انتخابی جام جهانی 2018 روی نیمکت آزتک ها باشد.

هر چند میگل هررا(Miguel Herrera)، سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت، اما فدارسیون فوتبال این کشور او را به خاطر ضرب و شتم یک خبرنگار از کار برکنار کرد.

فدارسیون فوتبال مکزیک بعد از چند هفته از برکناری هررا به جمع بندی لازم رسید و 'خوان کارلوس اورسیو' سرمربی کلمبیایی سائوپائولو برزیل(São Paulo FC) را به عنوان مرد نخست نیمکت خود انتخاب کرد.

اورسیو عملکرد خوبی در سائوپائولو داشته است. تیم ملی فوتبال مکزیک نخستین تجربه ملی این مربی کلمبیایی به شمار می‌آید و همین باعث شد تا روزهای سختی برای او پیش‌بینی شود.

اورسیو بعد از انتخاب به عنوان سرمربی مکزیک گفت: به خوبی می‌دانم که چه کار بزرگی به من سپرده شده است. برای موفقیت باید به سختی کار کرد. وظیفه اصلی و نخست من این است که بتوانم زمینه را برای صعود مکزیک به جام جهانی 2018 روسیه فراهم کنم. نهایت تلاش خود را برای این هدف به کار می‌گیرم. به هواداران مکزیک قول می‌دهم که تیم محبوب آنها بازی‌های خوبی را به نمایش گذارد. مربیگری در مکزیک رویای بزرگی برای من است و امیدوارم که در آن موفق شوم.

تیم ملی فوتبال مکزیک در آغاز فعالیت خود در انتخابی جام جهانی 2018، 13 نوامبر به مصاف السالوادور می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir