خاکپور: بازیکنانم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند
محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید بازیکنان این تیم امروز نشان دادند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

محمد خاکپور در نشست خبری بعد از دیدار ایران مقابل سوریه در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو در قطر اظهار کرد: ما در نیمه اول خوب نبودیم هرچند که موقعیت‌هایی را نیز خلق کردیم اما با استرس بازی کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم توانستیم هم بازی بهتری انجام دهیم و هم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که به گل برسیم. به هر حال فوتبال 90 دقیقه است و باید برای نتیجه گرفتن صبر کرد و منتظر ماند. ما آنالیز خوبی از سوری‌ها داشتیم و بازیکنان آنها را می‌شناختیم. اطلاع داشتیم که آن‌ها تیم جنگنده و پرقدرتی هستند. اگرچه به لحاظ تاکتیکی شاید شرایط مناسبی نداشتند. آن‌ها دوندگی بالایی داشتند و در باز‌ی‌های آینده عملکرد بهتری خواهند داشت.

خاکپور درباره بازی با قطر نیز گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. قطر تیم میزبان است و از همین الان به بازی با قطر فکر می‌کنیم. از فردا برای نتیجه گرفتن و بردن مقابل قطر کار می‌کنیم تا بتوانیم با حداکثر امتیاز از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم امید ضمن قدردانی از بازی جوانمردانه تیم امید سوریه عنوان کرد: از آن‌ها تشکر می‌کنم چرا که به ضد فوتبال روی نیاوردند. وی درباره عملکرد ارسلان مطهری که در این دیدار یک گل را به ثمر رساند و یک پاس گل داد خاطرنشان کرد: او بازیکن باکیفیتی است و در این بازی هم یکی از بهترین‌های ما بود که در آینده از او بیشتر خواهید شنید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir