گروه ایران در جام جهانی فوتسال 2016 مشخص شد
تیم ملی فوتسال ایران حریفانش را در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال کلمبیا شناخت.

قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی فوتسال کلمبیا در این شهر با حضور چهره‌های مشهوری چون داوید اوسپینا(David Ospina) دروازه بان کلمبیایی آرسنال(Arsenal) و فالکائو(Radamel Falcao) ستاره برزیلی برگزار شد و تیم های راه یافته به این دور از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

براساس قرعه کشی صورت گرفته تیم ملی ایران قهرمان اخیر آسیا در گروه 6 با تیم‌های اسپانیا، مراکش و آذربایجان همگروه شده و شاگردان ناظم الشریعه در کنار اسپانیا شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعدی این دوره از رقابت‌ها هستند. در این دوره 24 تیم در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کنند و تیم ملی ایران امیدوار است بتواند در مراحل پایانی حضور داشته باشد.

جام جهانی فوتسال کلمبیا از 4 ماه دیگر در شهر مادلین این کشور برگزار خواهد شد و 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها به صورت گروهی رقابت خواهند کرد. در دوره قبلی تیم ملی ایران نمایش چندان خوبی ارائه نداد و با شکست برابر کلمبیای شگفتی ساز حذف شد. با این حال درخشش ملی پوشان در دوره اخیر قهرمانی آسیا باعث شده همه به عملکرد خوب تیم ملی ایران در این دوره امیدوار باشند.

* گروه بندی جام جهانی فوتسال

گروه یک: کلمبیا - پرتغال - ازبکستان - پاناما

گروه 2: تایلند - روسیه - کوبا - مصر

گروه 3: پاراگوئه - ایتالیا - ویتنام - گواتمالا

گروه 4: اوکراین - برزیل - موزامبیک - استرالیا

گروه 5: آرژانتین- قزاقستان - جزایر سلیمان- کاستاریکا

گروه 6: ایران - اسپانیا - مراکش - آذربایجان

بهترین تیم قاره آسیا در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر اسپانیای مدعی قرار خواهد گرفت. همچنین جیانی اینفانتینو(Gianni Infantino) در این مراسم حاضر نبود و به نمایندگی از او معاونش، یعنی 'آلخاندرو دومینگوئس' در سالن حضور داشت و پیام اینفانتینو را خواند و برای تیم های حاضر در این دوره آرزوی موفقیت و انجام بازی های زیبا کرد.

*برنامه بازی های تیم ملی ایران

ایران - اسپانیا (دوشنبه، 22 شهریور)

ایران - مراکش (پنج شنبه، 25 شهریور)

ایران - آذربایجان (یکشنبه، 28 شهریور)

دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می شوند و چهار تیم از شش تیم سوم گروه ها نیز به مرحله بعد راه خواهند یافت تا با حضور 16 تیم دور حذفی برگزار شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir