نتیجه دیدار فرانسه و رومانی در یورو 2016
فرانسه و رومانی در دیدار افتتاحیه یورو 2016 در سنت دنیس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک فرانسه به پایان رسید.

نتیجه دیدار فرانسه و رومانی:

به گزارش سیمرغ، امشب و از ساعت 23:30 فرانسه و رومانی در دیدار افتتاحیه یورو 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با برتری دو بر یک فرانسه به پایان رسید. دیمیتری پایت با یک پاس گل و یک گل زده ستاره فرانسوی ها در این دیدار بود تا فرانسه در اولین دیدار جام پانزدهم در حضور هواداران خودش سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

نیمه نخست:

دقیقه 4: عادل رامی(Adil Rami) از فرانسه توپ را به کرنر فرستاد تا اولین موقعیت برای رومانی به دست بیاید. ارسال از سمت چپ با ضربه سر مهاجم رومانی همراه شد که این توپ را لوریس(Hugo Lloris) در دهانه دروازه برگشت داد و مدافعان فرانسه توپ را به کرنر فرستادند. این بار کرنر ارسالی بازیکنان رومانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: سانتر پایت(Dimitri Payet) از سمت چپ با ضربه سر ژیرو(Olivier Giroud) همراه شد اما ضربه او بی دقت بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: پاس خوب سانیا(Bacary Sagna) از سمت راست با اشتباه مدافعان رومانی مقابل گریژمان(Antoine Griezmann) قرار گرفت اما ضربه سر او به تیرک دروازه برخورد کرد تا خطرناک ترین موقعیت فرانسه هم از دست برود و این دیدار همچنان مساوی در جریان باشد.

دقیقه 35: دیمیتری پایت از سمت راست وارد محوطه جریمه رومانی شد و پاس عرضی او با ضربه خطرناک گریژمان همراه شد اما ضربه او به مدافع رومانی برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

دقیقه 45+1: کرنر ارسالی فرانسوی ها از سمت راست با ضربه سر ژیرو همراه شد اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت تا موقیعت های فرانسه یکی پس از دیگری از دست برود.

رومانی فقط همان ابتدای بازی توانست به فرانسوی ها فشار بیاورد. در ادامه بازیکنان فرانسه توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند موقعیت خوب و خطرناک هم روی دروازه رومانی ایجاد کردند اما در ضربه نهایی دقت کافی را نداشتند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: همانند نیمه اول رومانیایی ها در این نیمه هم در همان ابتدا به دروازه فرانسه فشار آوردند اما استانکو(Nicușor Stanciu) در موقعیتی خوب و تک به تک با ضربه قیچی دروازه فرانسه را تهدید کرد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 51: پایت که در تغذیه مهاجمان فرانسه عالی کار کرده است با پاس خوب خود باز هم ژیرو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او را دروازه بان رومانی در اختیار گرفت.

دقیقه 56: شوت محکم و خطرناک پل پوگبا(Paul Pogba) از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای دروازه بان رومانی همراه شد و او این توپ را به کرنر فرستاد تا فرانسه در گلزنی همچنان ناکام باشد.

دقیقه 57(گل): سانتر دیمیتری پایت از سمت راست را ژیرو بالاخره توانست استفاده کند و با ضربه سر دروازه رومانی را باز کرد تا فرانسه یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه 64(گل): بازیکنان رومانی پس از دریافت گل جلو کشیده بودند که پاتریس اورا(Patrice Evra) درون محوطه جریمه بر روی بازیکن رومانی خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. استانکو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به گوشه دروازه لوریس فرستاد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 88(گل): دیمیتری پایت ستاره فرانسوی ها در این دیدار بود و با شوتی زیبا و دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه رومانی را باز کرد تا علاوه بر بازی زیبا و پاس گل، در این دیدار گلزنی هم کرده باشد و تیمش را در آستانه پیروزی در این دیدار قرار داده باشد.

رومانی در این نیمه بازی بهتری را نسبت به نیمه اول ارائه داد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما این فرانسوی ها بودند که از موقعیت های کم خود در این نیمه نهایت استفاده را بردند و توانستند پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی