نتیجه دیدار ترکیه و کرواسی در یورو 2016
تیم های ترکیه و کرواسی در اولین بازی خود در یورو 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر کرواسی به پایان رسید.

نتیجه دیدار ترکیه و کرواسی:

به گزارش سیمرغ، در اولین دیدار گروه ‏D، از ساعت 17:30 دو تیم کرواسی و ترکیه مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تک گل مودریچ یک بر صفر به نفع کرواسی به پایان رسید.

نیمه نخست:

دو تیم در بیست دقیقه ابتدایی، بازی برابری را ارئه دادند و بیشتر توپ در میانه های میدان دنبال می شد و تیم ملی کراوسی چند موقعیت نصفه و نیمه به روی دروازه ترکیه ایجاد کرد که خطر زیادی نداشت.

دقیقه 28: اولین موقعیت خطرناک این دیدار را ترک ها به روی دروازه کرواسی ترتیب دادند که سانتر گوکان گونول(Gökhan Gönül) با ضربه سر اوزان(Ozan Tufan) همراه شد که این توپ را دروازه بان کرواسی روی خط دروازه جمع کرد.

دقیقه 40(گل): لوکا مودریچ(Luka Modrić) توپ برگشتی مدافعان ترکیه را با شوتی زیبا و دیدنی از راه دور به گل اول کرواسی تبدیل کرد تا کرواسی یک بر صفر از ترکیه جلو بیفتد.

دو تیم در این نیمه بازی برابری را ارائه دادند و فقط یک موقعیت گل داشتند که کروات ها از این موقعیت خود با گل زیبای مودریچ نهایت استفاده را بردند و با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دقیقه 51: ایوان راکیتیچ(Ivan Rakitić) در یک حرکت انفرادی و زیبا چند بازیکن ترکیه را از پیش رو برداشت اما بالاخره او را پشت محوطه جریمه سرنگون کردند و داور اعلام خطا کرد. سرنا(Darijo Srna) پشت توپ قرار گرفت که ضربه فنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا موقیت خوب کروات ها از دست برود.

دقیقه 54: دفع ناقص ولکان باباجان(Volkan Babacan) باعث شد تا سرنا داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: برزوویچ(Marcelo Brozović) داخل محوطه جریمه ترکیه صاحب توپ شد و با یک شوت رو پا دروازه ترکیه را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: سانتر مانژوکیچ(Mario Mandžukić) از سمت راست با ضربه سر خوب پریسیچ(Ivan Perišić) همراه شد که این توپ هم به تیرک دروازه برخورد کرد تا ترکیه دو بار شانس آورده باشد که دروازه اش در نیمه دوم باز نشده است.

دقیقه 78: برزوویچ با ضربه سر خطرناک خود دروازه ترکیه را تهدید کرد اما ولکان باباجان از گوشه دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 82: پریسیچ با دروازه بان ترکیه تک به تک شد اما ضربه او را ولکان به خوبی دفع کرد تا همچنان نتیجه یک بر صفر به نفع کرواسی باشد.

در این نیمه بازیکنان کرواسی حملات و موقعیت های جدی گل داشتند و ترک ها هرچه تلاش کردند تا به دروازه کرواسی برسند ناموفق بودند تا در نهایت با همان یک گل بازی را واگذار کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی