نتیجه دیدار ایرلند شمالی و لهستان در یورو 2016
دیدارهای گروه ‏C‏ رقابت های یورو 2016 با دیدار تیم های لهستان و ایرلند شمالی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر لهستان به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایرلند شمالی و لهستان:

به گزارش سیمرغ، دو تیم ایرلند شمالی و لهستان در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار اولین دیدار تاریخ ایرلند شمالی در یورو است. لهستانی ها در این دیدار در مقابل دفاع چندلایه ایرلند شمالی به مشکل خوردند اما بالاخره با تک گل میلیک توانستند پیروز این دیدار شوند.

نیمه نخست:

لهستانی ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند اما در طول بیست دقیقه با دفاع چندلایه ایرلندی ها مواجه شدند. مدافعان ایرلند شمالی با دفاع منسجم اجازه نمی دادند توپ ها به دروازه بان برسد و همه آن ها را دفع می کردند.

دقیقه 30: لهستانی ها بالاخره توانستند به دروازه ایرلند شمالی برسند اما شوت مهاجم لهستان به بالای دروازه رفت تا بهترین موقعیت لهستانی ها از دست برود.

دقیقه 39: چسبیده به محوطه جریمه ایرلند شمالی بازیکن لهستان اقدام به شوت‌زنی کرد که دروازه بان ایرلند به خوبی توپ را دفع و به کرنر فرستاد.

این نیمه با بازی یک طرفه لهستانی ها در جریان بود و ایرلندی ها به دفاع چند لایه پرداختند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 51(گل): لهستانی ها این نیمه را هم هجومی آغاز کردند تا اینکه میلیک(Arkadiusz Milik) داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی توپ را از بین دو بازیکن عبور داد و دروازه ایرلند شمالی را باز کرد.

دقیقه 87: شوت بازیکن لهستان از پشت محوطه جریمه ایرلند شمالی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در این نیمه باز هم لهستانی ها برتر بودند و بالاخره توانستند به گل برسند. بازیکنان ایرلند شمالی حملات کم تعدادی را برروی دروازه لهستان ترتیب دادند تا در نهایت این لهستان باشد که پیروز این دیدار می شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی