نتیجه دیدار آلمان و اوکراین در یورو 2016
دو تیم آلمان و اوکراین در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری آلمان به پایان رسید.

نتیجه دیدار آلمان و اوکراین:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی 2014، اولین دیدارش در رقابت های یورو 2016 را مقابل اوکراین انجام داد. که این دیدار جذاب با برتری دو بر صفر آلمان به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 19(گل): تیم ملی آلمان از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و مزد این بازی خود را در دقیقه 19 گرفت. ضربه ایستگاهی کروس(Toni Kroos) با ضربه سر مصطفی(Shkodran Mustafi) همراه شد که این توپ درون دروازه قرار گرفت و گل اول آلمان به ثمر رسید.

دقیقه 26: بازیکنان اوکراین پس از دریافت گل جلو کشیدند و به دنبال جبران نتیجه بودند. کرنر ارسالی بازیکن اوکراین با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که نویر(Manuel Neuer) به زیبایی و با یک دست توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 29: خدیرا(Sami Khedira) با دروازه بان اوکراین تک به تک شد اما ضربه او را دروازه بان اوکراین دفع کرد تا یک موقیعت صد درصد گل را گرفته باشد.

دقیقه 36: بازیکنان اوکراین حمله خطرناکی را ترتیب دادند و در دهانه دروازه بازیکن اوکراین قصد باز کردن دروازه آلمان را داشت که بواتنگ(Jérôme Boateng) از روی خط دروازه توپ را برگشت داد و اجازه نداد گل تساوی به ثمر برسد.

نیمه اول بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و هر دو تیم حملاتی را برروی دروازه هم ترتیب دادند که این آلمانی ها بودند توانستند از موقعیت های خودشان بهتر استفاده کنند و با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 51: شوت خطرناک تونی کروس از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت تا اولین موقعیت خطرناک آلمان در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه 56: در فاصله 30 متری تا دروازه آلمان ضربه ایستگاهی به نفع اوکراین اعلام شد. بازیکن اوکراین با یک ضربه فنی و زیبا دروازه آلمان را هدف قرار داد اما نویر توپ را به کرنر فرستاد و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.

دقیقه 83: آندره شورله(André Schürrle) در حالی که می توانست با دروازه اوکراین تک به تک شود اما دروازه بان اوکراین به موقع از دروازه خارج شد و قبل از شورله توپ را دور کرد تا این موقعیت را هم از آلمانی ها بگیرد.

دقیقه 86: مسوت اوزیل(Mesut Özil) با دروازه بان اوکراین تک به تک شد اما باز هم این دروازه بان اوکراین بود که موفق عمل کرد و شوت اوزیل را جمع کرد.

دقیقه 87: اشتباه مدافع آلمان و خروج نویر چیزی نمانده بود باعث گل خوردن آلمانی ها شود که بواتنگ به موقع حضور پیدا کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 92(گل): ضد حمله آلمانی ها بالاخره دروازه بان اوکراین را مغلوب کرد و شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) دو دقیقه پس از ورود به زمین پاس زیبای اوزیل را به گل تبدیل کرد.

آلمانی ها در این نیمه تیم برتر بودند و اوکراین نتوانست همانند نیمه اول خوب بازی کند و به دروازه آلمان فشار بیاورد. تیم ملی آلمان با یک بازی برتر در نهایت توانست پیروز این دیدار شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی