سرمربی اوکراین: آلمان مثل یک ماشین قدرتمند است
سرمربی تیم ملی اوکراین معتقد است آلمان از کیفیت بالایی برخوردار است و زور آنها به تیم حریف نرسیده است.

دو تیم آلمان و اوکراین در اولین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر 'مانشافت' به پایان رسید. میخایلو فومنکو(Mykhaylo Fomenko) سرمربی تیم ملی اوکراین بعد از شکست برابر آلمان گفت: نتیجه بازی به هیچ وجه نشان دهنده فاصله بین دو تیم نیست. فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر شانس داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم.

به نظرم عدم تمرکز بین بازیکنان ما در خط حمله باعث شد تا نتوانیم به آنچه شایسته است برسیم. باید این نتیجه را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم. هدف اصلی ما این بود که جلوی گلزنی آلمانی ها را بگیریم و موفق نشدیم و دو بار دروازه ما باز شد. آلمان مثل یک ماشین قدرتمند است و بازیکنان بزرگ زیادی را در ترکیب خود دارد و می دانستیم برابر تیمی بازی می‌کنیم که قهرمان جهان است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

فومنکو ادامه داد: در اواخر مسابقه روی به بازی مستقیم آوردیم و طبیعی بود با این سبک آلمان روی دروازه خطرساز خواهد شد. ما ریسک کردیم ولی آلمان از این فرصت استفاده کرد و باز هم ما را جریمه کرد. با این حال معتقدم بازیکنانم نمایش خوب و شایسته ای از خود ارائه دادند و حتی می توانستیم حریف را متوقف کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir