نتیجه دیدار آلمان و لهستان در یورو 2016
تیم های ملی فوتبال آلمان و لهستان در آخرین بازی روز پنجشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

نتیجه دیدار آلمان و لهستان:

به گزارش سیمرغ، دو تیم آلمان و لهستان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. هر دو تیم سه امتیازی گروه C، رقابت نفس گیری با یکدیگر داشتند اما در ایجاد موقعیت خطرناک موفق نبودند تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه اول:

دقیقه 15: آلمان ها از همان ابتدا فشار را برروی دروازه لهستان زیاد کردند و لهستانی ها هم چشم به ضدحملات داشتند. پس از حملات زیاد آلمانی ها بالاخره اولین موقعیت آن ها توسط مولر(Thomas Müller) به دست آمد که پاس عرضی او در محوطه جریمه لهستان را تونی کروس(Toni Kroos) در حالتی نامتعادل به بیرون زد.

دو تیم تلاش زیادی کردند تا به دروازه هم برسند که آلمانی ها فشار بیشتری آوردند. آلمانی ها و لهستانی ها موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آن ها استفاده کنند تا در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 45: در همان آغاز بازی لهستانی ها حمله ای را ترتیب دادند که توپ ارسالی به محوطه شش قدم را مهاجم لهستان نتوانست استفاده کند و این توپ از کنار دروازه آلمان به بیرون رفت.

دو تیم در رسیدن به دروازه هم ناکام بودند و موقعیت هایی ایجاد کردند که چندان خطرساز نبود تا توپی از خط دروازه عبوز نکند و تساوی بدون گل نتیجه این دیدار باشد.


این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده ایت.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی