سرمربی ولز: برای شکست دادن انگلیس شانس هم لازم است
سرمربی ولز از شکست برابر انگلیس راضی نیست و می‌گوید کسب یک امتیاز می‌توانست تا حد زیادی خیال آن‌ها را بابت صعود راحت کند.

ولز در دومین دیدار خود در جام پانزدهم در حالی که تا دقایق پایانی برابر انگلیس به تساوی یک بر یک رسیده بود در نهایت دروازه خود را باز شده دید تا دست خالی زمین مسابقه را ترک کند و حالا چشم انتظار بازی آخر خود مقابل روسیه باشد.

کریس کولمن(Chris Coleman) سرمربی ولز بعد از شکست تیمش برابر انگلیس در نشست خبری گفت: تساوی برای ما در این دیدار نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شد. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و البته قدرتمند.

می‌دانستیم که باید شانس یارمان باشد تا بتوانیم از پس انگلیس بربیاییم. با این حال در این مسابقه نمایش خیلی خوبی داشتیم و یک ولز قدرتمند را دیدیم البته انگلیس مالکیت توپ زیادی داشت و این موضوع من را ناراحت و نگران کرده است.

سرمربی ولز ادامه داد: خیلی سخت است وقتی 60 ثانیه به پایان بازی مانده دروازه‌تان باز شود. می‌توانستیم این یک امتیاز را با خود به خانه ببریم و خیال‌مان بابت صعود تا حد زیادی راحت شود. اگر شما از ولز باشید این بازی‌تان اهمیت و ارزش دو چندانی پیدا می‌کرد چرا که ما برابر انگلیس بازی می‌کردیم. ما هنوز در رقابت‌ها هستیم و شانس صعود بالایی داریم.

کولمن در پایان گفت: وقتی تیم حریف نیمکت‌نشین‌هایی چون واردی(Jamie Vardy) و استوریج(Daniel Sturridge) را دارد که به زمین مسابقه می‌آیند نشان می‌دهد چه کیفیت بالایی دارند. می‌دانستیم که برابر این تیم بزرگ بازی داریم. این یک دربی کهن بریتانیایی بود که همه در یورو 2016 دیدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir