نتیجه دیدار جمهوری چک و کرواسی در یورو 2016
جمهوری چک و کرواسی در اولین دیدار دور دوم مرحله گروهی از گروه D به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نتیجه دیدار جمهوری چک و کرواسی:

به گزارش سیمرغ، در ادامه رقابت های یورو 2016 تیم های جمهوری چک و کرواسی دومین دیدار خود را در مرحله گروهی برگزار کردند. این دیدار که در دقایق پایانی با حواشی هم همراه بود در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 20: کرواسی اولین موقعیت خطرناک این دیدار را خلق کرد که توپ ارسالی به محوطه شش قدم، از مقابل مهاجم کرواسی عبور کرد و در ادامه شوت راکیتیچ(Ivan Rakitić) از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: ایوان راکیتیچ با یک حرکت تکنیکی و زیبا وارد محوطه جریمه شد اما شوت او را پتر چک(Petr Čech) با پا دفع کرد تا این موقعیت هم برای کروات ها از دست برود.

دقیقه 36(گل): ایوان پرسیچ(Ivan Perišić) پا به توپ وارد محوطه جریمه چک شد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه پتر چک گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

کروات ها بازی بهتر و برتری نسبت به چکی ها انجام دادند و توانستند با تک گل پرسیچ به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 58(گل): اشتباه مدافعان چک باعث شد تا کراوات ها صاحب توپ شوند و در پشت دفاع توپ را به راکیتیچ بدهند. راکیتیچ پس از دریافت توپ و ورود به محوطه جریمه چک با یک ضربه چیپ گل دوم کرواسی را به ثمر رساند.

دقیقه 65: اشتباه مدافع چک باعث شد تا مانژوکیچ(Mario Mandžukić) داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و در حالی که با پتر چک تک به تک بود توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 75(گل): سانتر روسیچکی(Tomáš Rosický) را میلان اشکودا(Milan Škoda) با ضربه سر زیبا به گوشه دروازه فرستاد و دروازه بان کرواسی هرچه تلاش کرد نتوانست توپ را دفع کند تا گل اول چک به ثمر برسد.

دقیقه 92: پس از انفجار یک نارنجک دستی در ورزشگاه و وقت اضافی زیادی که این دیدار داشت چکی ها حمله ای را ترتیب دادند که در محوطه جریمه توپ به دست مدافع کرواسی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 93(گل): توماس نسید(Tomáš Necid) پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه محکم گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

کروات ها در این نیمه بازی خوبی ارائه دادند و چندین بار به دروازه چک حمله کردند اما این چکی ها بودند که از اندک موقعیت هایشان نهایت استفاده را بردند و توانستند بازی را تساوی کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی