نتیجه دیدار لهستان و اوکراین در یورو 2016
لهستان با برتری یک بر صفر برابر اوکراین توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی یورو 2016 شود.

نتیجه دیدار لهستان و اوکراین:

دو تیم لهستان و اوکراین در حالی برابر هم به میدان رفتند که اوکراین دیگر شانسی برای بقا در این جام را نداشت و بعد از برگزاری 2 دیدار خود در مرحله گروهی حذف شده بود. با این حال اوکراین که تیم حذف شده این گروه بود، بازی را بهتر شروع کرد و چند فرصت گلزنی را در 20 دقیقه نخست از دست داد که جدی ترین موقعیت را یارمولنکو(Andriy Yarmolenko) از دست داد که در دقیقه 9 نتوانست دروازه لهستان را باز کند.

در دقیقه 12 نیز زوزولیا(Roman Zozulya) نتوانست دروازه لهستان را باز کند تا لهستان کم کم پیشی بگیرد و در دقیقه 21 جدی ترین موقعیت خود را از دست داد، جایی که لواندوفسکی(Robert Lewandowski) نتوانست دروازه اوکراین حذف شده را باز کند.

در ادامه بازی آرام و متعادل دنبال شد و توپ در میانه های میدان در جریان بود. در ادامه کونوپلونکا(Yevhen Konoplyanka) در دقیقه 27 می توانست برای اوکراین گلزنی کند که موقعیت او نیز از دست رفت.

در نیمه دوم لهستان توانست بالاخره دروازه اوکراین را باز کند. در دقیقه 54 این یاکوب بلاژیکوفسکی(Jakub Błaszczykowski) موفق شد دروازه اوکراین را باز کند و لهستان را پیش بیندازد.

بعد از این گل لهستان در لاک دفاعی فرو رفت و این اوکراین بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را نیز به وجود آورد و این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر لهستان به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir