سرمربی کرواسی: این کیفیت بالای تیم ما بود نه معجزه
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی معتقد است پیروزی تیمش برابر اسپانیا معجزه نبود بلکه کیفیت بالای این تیم را نشان می‌دهد.

دیدار اسپانیا و کرواسی با برتری 2 بر یک کروات‌ها به پایان رسید تا اسپانیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. آنته کاسیچ(Ante Čačić) بعد از برد درخشان تیمش برابر اسپانیا و صعود به عنوان تیم نخست، در نشست خبری گفت: این پیروزی معجزه نبود و کیفیت بالای بازیکنان ما و تیم متحد ما را نشان می دهد. به تک تک بازیکنانم تبریک می گویم. آنها فوق العاده ظاهر شدند.

این برد و نتیجه را به تمام هواداران کرواسی در داخل و خارج از کشور تقدیم می کنم. به همه هوادارانی که امروز در ورزشگاه کنار ما بودند و کسانی که در کرواسی بازی ها را دنبال می کردند.

کرواسی در این دیدار لوکا مودریچ(Luka Modrić) و ماریو مانژوکیچ(Mario Mandžukić) را در اختیار نداشت و در مرحله بعد می تواند از این دو بازیکن که استراحت کردند، برابر حریف بعدی شان استفاده کنند.

سرمربی کروات ها ادامه داد: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و فقط محدود به 11 بازیکن نیستیم. در بازی تلاش کردم از بازیکنان دیگری در تیم استفاده کنند و آنها توانستند نشان دهند که کیفیت بالایی دارند.

کاسیچ در پایان گفت: جاه‌طلبی‌های تیم ما پایانی ندارد و می خواهیم برابر هر تیمی که بازی می‌کنیم، با کیفیت بالای بازی خودمان نشان دهیم که چیزی از بقیه تیم ها کم نداریم. انگیزه زیادی برای موفقیت در یورو داریم و می خواهیم در بازی های مان این موضوع را نشان دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir