نتیجه دیدار پرتغال و مجارستان در یورو 2016
پرتغال و مجارستان در دیداری حساس برای تعیین تیم های صعود کننده به مرحله بعد یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند. این دیدار با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

نتیجه دیدار پرتغال و مجارستان:

به گزارش سیمرغ، دو تیم مجارستان و پرتغال، امشب در دور سوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند. پرتغال برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد به کسب پیروزی در این دیدار نیاز داشت اما بازی خوب مجارستان باعث شد تا پرتغال متوقف شود و با توجه به نتاج بازی ها سوم شد تا منتظر نتایج دیگر گروه ها باشد.

نیمه نخست:

دقیقه 19(گل): مجارستان و پرتغال بازی را هجومی آغاز کردند اما این مجارها بودند که از اولین فرصت جدی خود استفاده کردند و توانستند گلزنی کنند. گرا(Zoltán Gera) از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا و دقیق به گوشه دروازه گل اول مجارستان را به ثمر ساند.

دقیقه 23: اشتباه کمک داور در آفسایدگیری باعث شد تا الک(Ákos Elek) با دروازه بان پرتغال تک به تک شود اما ضربه او را دروازه بان به خوبی دفع کرد.

دقیقه 28: یک ضربه ایستگاهی به نفع پرتغال اعلام شد که کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) پشت توپ قرار گرفت اما ضربه خوب او را کرالی(Gábor Király) به خوبی به کرنر فرستاد.

دقیقه 42(گل): پاس در عمق کریس رونالدو به نانی(Nani) رسید و او با یک ضربه دقیق دروازه مجارستان را باز کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

پرتغال و مجارستان در این نیمه بازی هجومی را ارائه دادند و سهم هر تیم از فرصت ها یک گل بود تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 47(گل): مجارها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرتغال بدست آوردند. جوجاک(Balázs Dzsudzsák) پشت این ضربه قرار گرفت و با یک ضربه فنی و زیبا دروازه پرتغال را باز کرد تا باز هم مجارستان جلو بیفتد.

دقیقه 49(گل): سانتر ارسالی به روی دروازه مجارستان را کریس رونالدو با پشت پا و زیبا به گوشه دروازه فرستاد تا باز هم نتیجه مساوی شود.

دقیقه 54(گل): جوجاک توپ برگشتی از ضربه ایستگاهی را دریافت کرد و با یک حرکت عرضی و با شوتی زیبا توپ را به گوشه دروازه پرتغال فرستاد تا مجارستان سه بر دو جلو بیفتد.

دقیقه 62(گل): سانتر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر خوب رونالدو همراه شد که این توپ به گوشه دروازه رفت و باز هم نتیجه مساوی شد تا پرتغال به صعود امیدوار شود.

دقیقه 63: مجارستانی ها حمله ای را ترتیب دادند که توپ ارسالی به الک رسید اما ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه توسط مدافعان پرتغال دفع شد تا نتیجه همچنان سه بر سه مساوی باشد.

پس از اینکه در 20 دقیقه ابتدایی این نیمه گل های زیادی زده شد اما پس از آن بازی آرام دنبال شد و مجارستانی ها بازی را اداره کردند تا این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی