سرمربی ایتالیا: شما خبرنگارها خیلی راحت قضاوت می کنید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به سوال خبرنگاری که از دیدار بعدی این تیم با اسپانیا پرسید، پاسخ تندی داد.

ایتالیا در دیداری تشریفاتی با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به دیدار ایرلند رفت و در نهایت با یک گل نیز شکست خورد. آنتونیو کونته(Antonio Conte) بعد از شکست تیمش برابر ایرلند گفت: نتیجه‌ای که به دنبال آن بودم را از این دیدار گرفتم. سعی کردم بازیکنانی که در دو بازی قبلی فرصت کمی برای بازی کردن داشتند را به میدان بفرستیم. حیف شد که دروازه ما باز شد. وقتی بازی با تساوی دنبال می شد، چندین موقعیت برای باز کردن دروازه حریف داشتیم که از آن استفاده نکردیم. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آنها توانستند عملکرد خوبی ارائه دهند.

کونته در ادامه گفت: چمن ورزشگاه شرایط خوبی نداشت و بازی هم بسیار فیزیکی دنبال شد. به همین خاطر نگران مصدومیت بازیکنانم بودم. در ادامه یک خبرنگار از کونته در مورد بازی بعدی ایتالیا که مقابل اسپانیا است سوال پرسید. این خبرنگار با اشاره به فینال یورو 2012 که بین ایتالیا و اسپانیا برگزار شد و به برتری پرگل و چهار بر صفر اسپانیا انجامید اشاره کرد و از کونته پرسید که آیا تیمش به سطح اسپانیا رسیده است یا نه.

این سوال واکنش تند کونته را به دنبال داشت. سرمربی آتزوری در پاسخ گفت: نمی‌دانم آن بازی چطور برگزار می‌شود و چه شرایطی خواهد داشت. شما خبرنگارها که خیلی راحت قضاوت می کنید، بهتر است درباره این بازی صحبت کنید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir