سرمربی ایسلند: خوشحالم که توانستیم جزو هشت تیم باشیم
سرمربی ایسلند بعد از حذف از یورو 2016 از نتیجه بازی ابراز ناامیدی کرد ولی عملکرد بازیکنانش را ستود.

دو تیم فرانسه و ایسلند در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۲ فرانسه به پایان رسید. لارس لاگربک(Lars Lagerbäck) سرمربی ایسلند بعد از حذف تیمش از رقابت های یورو 2016 در نشست خبری خود گفت: برابر تیم بسیار بزرگی بازی می کردیم که یکی از شانس های اصلی قهرمانی است و از حمایت هواداران خود نیز بهره می برد. شکست با این نتیجه برای ما سخت بود و به نظرم مدافعان ما شب خوبی نداشتند و در نیمه نخست فضای زیادی در اختیار بازیکنان فرانسه قرار دادند و ضربه خوردیم.

در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد و دو بار به گل رسیدیم و فرصت های دیگری هم داشتیم در نهایت باید این شکست را قبول کنیم و به فکر بازی های پیش روی باشیم. از این نتیجه ناراحتم ولی از روندی که تیممان در این رقابت ها داشت خوشحالم که توانستیم جزو هشت تیم پایانی رقابت ها باشیم. از هواداران ایسلندی تشکر می‌کنم که در طول رقابت ها حمایت بی نظیری از ما داشتند و مثال زدنی بودند.

در نیمه نخست از نظر ذهنی آماده نبودیم ولی در نیمه دوم توانستیم کمی شرایط را بهتر کنیم. در این 4 سال و نیمی که در ایسلند بودم شرایط خوبی را تجربه کردم و فکر کنم فقط 45 دقیقه نیمه نخست با فرانسه تنها زمانی بود که از بازی ایسلند لذت نبردم. اکنون زمان این است که هلگریمسون(Heimir Hallgrímsson) در تیم باشد و من کنار بروم.

همچنین فدراسیون فوتبال ایسلند در توئیتر خود با تشکر از زحمت بازیکنان و کادرفنی بابت عملکرد این تیم در یورو به آنها تبریک گفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir