ناظم‌الشریعه: هیچ چیزی نداشتیم جز غیرت
ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید، تیمش در همه بازی‌های جام جهانی 2016 شایسته کسب پیروزی بود.

محمد ناظم‌الشریعه درباره کسب مقام سومی جام جهانی 2016 اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ما پیش از آغاز مسابقات چیزی نداشت اما غیرت داشت. باید بگویم غیرت تنها راه‌حل نیست و کارهای دیگری هم باید انجام می‌دادیم. خداوند به ما کمک کرد و تلاش کردیم و توانستیم یک تاریخ‌سازی در فوتسال انجام دهیم. من فکر می‌کنم همه باید از بازیکنان فوتسال ایران قدردانی کنند.

وی در ادامه درباره عملکرد ضعیف ایران در مرحله گروهی و همینطور شکست برزیل هم گفت: از بازیکنان سوال کنید که بعد از بازی‌ها من به آن‌ها چه می‌گفتم. ما واقعاً به بازیکنانمان اعتماد داشتیم شاید همین اعتماد باعث شد که بازی به بازی شرایطمان بهتر شود وقتی با پرتغال بازی می‌کردیم و دو بر صفر عقب بودیم با تلاش بچه‌ها تمرکزمان را حفظ کردیم و به بازی برگشتیم.

او درباره شکست ایران مقابل روسیه هم گفت: روسیه نایب‌قهرمان اروپا و در حال حاضر هم نایب‌قهرمان جهان است. خدا جای حق نشسته است. خدا به ما لطف کرد که توانستیم به مقام سومی برسیم. خیلی‌ها می‌گویند تیمی که ما در اختیار داریم بهترین تیم تاریخ است. اما آیا تیم 2008 ایران بازیکنان کمی در اختیار داشت؟ در آن تیم وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان، محمد هاشم‌زاده و محمد کشاورز حاضر بودند.

من هم دوست دارم بگویم این تیم بهترین تیم تاریخ است و همه آن‌ها را می‌پرستم اما باید منطقی باشیم. این بازیکنان کاری کرده‌اند که می‌توانند بهترین تیم تاریخ شوند. باور کنید در تمام بازی‌ها حق ایران پیروزی بود. گل‌هایی که ما به ثمر رساندیم بر اساس کار تاکتیکی بود. اما در بیشتر گل‌هایی که دریافت کردیم اشتباهات فردی دخیل بود. اشتباهات فردی ما به خاطر این بود که بازی‌های تدارکاتی خیلی کمی داشتیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir