مظاهری: هر کاری برای جلب نظر کی‌روش می‌کنم
 دروازه‌بان ملی پوش ذوب‌آهن امیدوار است نظر مثبت کارلوس کی‌روش را در تمرینات بگیرد و در ترکیب دیدار با تیم ملی سوریه باشد

رشید مظاهری پس از صعود ذوب‌آهن به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: تیم آقا فیروز(کریمی) روی زمین خیلی خوب بازی می‌کرد و قابل احترام است؛ واقعا تعجب کردم این تیم در لیگ یک حضور دارد و واقعا باید لیگ برتری شود؛ خدا را شکر بازی سختی را از اکسین بردیم و به بچه‌های ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

او با اشاره به بازی مقابل فیروز کریمی و صحبت‌هایی که این مربی سابقش در جریان بازی و کنار زمین با او داشت، عنوان کرد: من سه بار شاگرد آقا فیروز بودم و همیشه این شوخی‌ها را از سال‌ها قبل تاکنون با من داشتند؛ صحبت‌های آقا فیروز نظر لطفش است و از گذشته تاکنون حامی من بودند.

دروازه‌بان ذوب‌آهن پیرامون شرایطش در تیم ملی ابراز کرد: وضعیتم خوب است؛ کار و تمرین می‌کنم تا به امید خداوند بتوانم در بازی با روسیه کمکی برای تیم ایران باشم؛ امیدوارم علیرضا بیرانوند هم هرچه زودتر با رفع مصدومیت برگردد و بتوانم رقابت سالمی با او داشته باشم و از این فرصت استفاده کنم.

مظاهری ادامه داد: می‌دانم کار سختی در تیم ملی دارم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم و برای اینکه دوباره آقای کی‌روش به من اعتماد کند هر کاری می‌کنم.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com